lek concor

1. Data: 2006-07-14 17:52:43

Temat: lek concor
Od: " mirella20" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam arytmię, ciśnienie w normie 120/80, a lekarz zapisał mi lek concor.
Przecież to jest lek na nadciśnienie. Czy ktoś ma jakieś wiadomości na ten
temat?

2. Data: 2006-07-14 18:36:58

Temat: Re: lek concor
Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " mirella20" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> mam arytmię, ciśnienie w normie 120/80, a lekarz zapisał mi lek concor.
> Przecież to jest lek na nadciśnienie. Czy ktoś ma jakieś wiadomości na ten
> temat?

Mamy. Lekarz dobrze zapisał, a Ty zanim się o coś zapytasz zadaj sobie
odrobinę trudu i poczytaj na temat leku... a potem pytaj...

Juanitos

3. Data: 2006-07-14 19:43:47

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanito" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mamy. Lekarz dobrze zapisał, a Ty zanim się o coś zapytasz zadaj sobie
> odrobinę trudu i poczytaj na temat leku... a potem pytaj...

Tu, pani znajdzie wszystko o leku _ concor _

http://www.leki.med.pl/leki.phtml?nazwa=concor&menu=
3

Pozdrawiam

J.