Odeur 71

1. Data: 2006-09-04 20:02:52

Temat: Odeur 71
Od: "Skorpionka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Przeszlam dzisiaj wszystkie perfumerie w gdansku w poszukiwaniu wody ODEUR
71 Comme de Garcons. Niestety rozczarowalam sie, bo nigdzie nie ma.

Czy jest wogole szansa dostania tego na naszym rynku ?

2. Data: 2006-09-04 20:26:08

Temat: Re: Odeur 71
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skorpionka" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Przeszlam dzisiaj wszystkie perfumerie w gdansku w poszukiwaniu wody ODEUR
> 71 Comme de Garcons. Niestety rozczarowalam sie, bo nigdzie nie ma.

CdG występują wyłącznie w ich sklepach firmowych albo w sklepach
internetowych. Nie ma ich w sieciowych perfumeriach typu Sephora czy
Marionnaud. W Polsce Guerilla Store jest tylko w Warszawie, przy
Mokotowskiej, za szyldem "Usługi szklarskie", nie pamiętam numeru.

--
JoP

3. Data: 2006-09-12 12:51:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> Marionnaud. W Polsce Guerilla Store jest tylko w Warszawie, przy
> Mokotowskiej, za szyldem "Usługi szklarskie", nie pamiętam numeru.

a w ostatnim Avantim Guerilla Store doczekal sie okreslenia,
cytuje: "niezwykla perfumeria Roberta Serka <<Uslugi Szklarskie>>"
- z radosci prawie spadlam z fotela w pociagu.

ze juz nie wspomne o kwiatkach w stylu "labolatorium" (i to dwa
razy) - bylo tego sporo wiecej, ale juz nie pamietam. musi
koszta obnizaja.

-- kasica

4. Data: 2006-09-12 18:15:26

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> a w ostatnim Avantim Guerilla Store doczekal sie okreslenia,
> cytuje: "niezwykla perfumeria Roberta Serka <<Uslugi Szklarskie>>"
> - z radosci prawie spadlam z fotela w pociagu.

ROTFL. Nie ma to jak gruntowna wiedza dziennikarska o tym, o czym się pisze.

> ze juz nie wspomne o kwiatkach w stylu "labolatorium" (i to dwa
> razy) - bylo tego sporo wiecej, ale juz nie pamietam. musi
> koszta obnizaja.

Avanti kupiłam jakoś raz, stwierdziłam, że niby fajne, ale jakoś nie jestem
targetem dla czasopism "kolejne 1001 przedmiotów, na które możesz
przepierniczyć swoje pieniądze".

--
JoP

5. Data: 2006-09-12 20:05:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 12 Sep 2006 20:15:26 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@u...com.pl> i powiedziała:

> Avanti kupiłam jakoś raz, stwierdziłam, że niby fajne, ale jakoś nie jestem
> targetem dla czasopism "kolejne 1001 przedmiotów, na które możesz
> przepierniczyć swoje pieniądze".

Ja umiem przepierniczyć bez czasopisma :-D

Zuzanka (acz najmniej na ciuchy i kosmetyki)
*:.
We Are a Non Prophet Organization

6. Data: 2006-09-12 20:27:23

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Avanti kupiłam jakoś raz, stwierdziłam, że niby fajne, ale jakoś nie
> jestem targetem dla czasopism "kolejne 1001 przedmiotów, na które możesz

a ja lubie wiedziec, co na polkach sklepowych piszczy, z tym, ze ostatnio
tez przestalam sie lapac w target - z numeru na numer coraz wiecej
rzeczy w stylu "345 dzinsowych miniowek" czy "248 topow powyzej pepka",
a coraz mniej takich, ktore czlowiek dorosly moze zalozyc i wyjsc na
ulice. no i teraz dodatkowo zaczelo bolec w oczy...

mnie sie marzy takie avanti o torebkach. tylko i wylacznie.

-- kasica

7. Data: 2006-09-13 06:03:57

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...

> [...]
> ulice. no i teraz dodatkowo zaczelo bolec w oczy...
>
> mnie sie marzy takie avanti o torebkach. tylko i wylacznie.

Ooo tez bym kupila :), moglo by byc tez o paskach i butach czyli
Avanti-dodatki.

A co do CdG to najlepiej kupowac na lotniskach zagranicznych, ja zawsze
kupuje perfumy na wakacjach i oprocz nieco nizszej ceny jest wiekszy wobor,
jak np z tym zapachem, ktorego w pl jeszcze nie spotkalam:) Przyjemnie jak
ktos sie pyta czym pachniesz, a ty mowisz CdG i wiesz, ze i tak nie poleci
tego kupic:), bo nie ma gdzie hihihi.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2006-10-12 17:34:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[przprszm za ekshumowanie wątku, urlopowałam się]

> Przyjemnie jak ktos sie pyta czym pachniesz, a ty mowisz CdG i wiesz, ze i
> tak nie poleci tego kupic:), bo nie ma gdzie hihihi.

Bez przesady, jak komuś zależy, to się kopnie do Guerilla Store albo zamówi
na luckycent czy u innego Wuchsy.

--
JoP

9. Data: 2006-10-12 19:43:23

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> Bez przesady, jak komuś zależy, to się kopnie do Guerilla Store albo
zamówi
> na luckycent czy u innego Wuchsy.

Ale takich upartych jest malo :)

--