jaki podkład?

1. Data: 2006-09-03 19:42:40

Temat: jaki podkład?
Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje dobrego podkładu do mojej cery - przesuszona (dobry nawilżający
krem też by mi się przydał, albo jakaś konsultacja u dobrej kosmetyczki jak
mam walczyć z łuszczeniem naskórka bo peeling średnio pomaga), w strefie T
pojawiaja się wypryski, nie chcę wrażenia maski na twarzy i najlepiej jakiś
mało pachnący i matujacy drobne przebarwienia .A i niestety już nie dla
młodzieży bo bliżej mi do 30 niż 18. Miałam kilka - z avonu (porażka),
Maybeline (ever fresh) - po 4 godzinach widac każdy kawałek naskórka co się
wysuszył i chce złuszczyć pomimo wcześniejszego peelingu i kremów
nawilżających. Liczę na pomoc.

m.

2. Data: 2006-09-03 19:52:09

Temat: Re: jaki podkład?
Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje dobrego podkładu do mojej cery - przesuszona

Odradzam wszelkie avony.
Sprobuj La Roche Posay - Unifiance w kremie do cery suchej. Kolorystyka
wprawdzie dosc uboga, ale podklad naprawde swietnie nawilza, odzywia, moja
sucha skora go lubi.
Tu garsc opini:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/produkt.php?produk
t=9663

Pozdrawiam,
Wioletta.

3. Data: 2006-09-03 21:30:51

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. napisał(a):
> [...]
> pojawiaja się wypryski, nie chcę wrażenia maski na twarzy i najlepiej jakiś
> mało pachnący i matujacy drobne przebarwienia .

Ja polecę Astor - Water Sensation Make up, tylko pytanie jaki masz kolor
cery, bo ichni jasny, to za jasny nie jest (właśnie nad tym boleję, bo
kończy się lato, cera mi niedługo zmieni odcień na jaśniejszy :( ).
Miałam bardzo przesuszoną cerę wiosną, też peelingi pomagały na chwilę i
ten podkład całkiem nieźle wyglądał niemal przez cały dzień.

Próbowałam też Fond de Teint coś tam... Bourjois, spisywał się nieźle,
twarz cały dzień była gładka i jakby nawilżona, ale miałam tylko próbkę
(3 użycia), więc trudno na 100% powiedzieć, że jest super...

--
Pozdrówki,
Aneczka

Fryzura a'la Magda M