Odglosy lodowki.

1. Data: 2008-12-12 07:58:44

Temat: Odglosy lodowki.
Od: "Adam L." <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zepsula sie stara lodowka wiec kupilem nowa (BEKO - zdecydowaly wymiary)
Przeczytale gdzies na internecie ze lodowki z nowszym czynnikie R600a
sa glosniejsze od starszych z R134 bo jest go mniej w ukladzie.
Ale czy to normale, ze nowa lodowka w czasie pracy wydaje odglosy
"bulgotania" (praktycznie przez czly czas pracy agregatu) a czasem
wrecz "pierdniecia" ? Odglosy sa dobrze slyszalne na zewnatrz lodowki
i pochodza raczej z chlodnicy lub agregatu.

Adam

2. Data: 2008-12-12 08:15:39

Temat: Re: Odglosy lodowki.
Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy to normale, ze nowa lodowka w czasie pracy wydaje odglosy
> "bulgotania" (praktycznie przez czly czas pracy agregatu) a czasem
> wrecz "pierdniecia" ?

nienormalne,
a czy lodówka była transportowana w pionie, czy odstała te kilka godzin,
zanim ją włączyłeś?

robert
www.sabina.studioonline.pl

3. Data: 2008-12-12 08:22:02

Od: "Adam L." <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm!
Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

> nienormalne,
> a czy lodówka była transportowana w pionie, czy odstała te kilka godzin,
> zanim ją włączyłeś?

W samochodzie ktory ja przywiozl stala pionow. Przy wnoszenia po schodach
byla troche pochylana
(ale nie za mocno ), przed zalaczeniem stala ze 3 godziny.

Adam

4. Data: 2008-12-12 08:30:55

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W samochodzie ktory ja przywiozl stala pionow. Przy wnoszenia po schodach
> byla troche pochylana
> (ale nie za mocno ), przed zalaczeniem stala ze 3 godziny

może gdzieś w magazynach ją pobujali, powinno sie uspokoić, poczekaj z
tydzień i wołaj serwis, bo na dłuższę metę nie jest to normalne

robert
www.sabina.studioonline.pl

5. Data: 2008-12-12 09:42:32

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

> nienormalne,

RTFM.

Pozdrawiam
FJ

6. Data: 2008-12-12 10:12:36

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> RTFM.

in FM nic nie ma o pierdnięciach lodówki... w żadnym z 20 niepotrzebnych mi
jezyków w jakim jest FM.:-)

robert
www.sabina.studioonline.pl

7. Data: 2008-12-12 11:04:26

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> in FM nic nie ma o pierdnięciach lodówki... w żadnym z 20 niepotrzebnych
> mi jezyków w jakim jest FM.:-)

No proszę, a u mnie w FM napisali, że może bulgotać i inne nieprzyzwoite
odgłosy wydawać.

Pozdrawiam
FJ

8. Data: 2008-12-12 11:18:27

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę, a u mnie w FM napisali, że może bulgotać i inne nieprzyzwoite
> odgłosy wydawać.

i kupiłeś ją mimo wszystko? :-)

robert
www.sabina.studioonline.pl

9. Data: 2008-12-12 11:57:31

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam L." <n...@d...pl> wrote in message

> Ale czy to normale, ze nowa lodowka w czasie pracy wydaje odglosy
> "bulgotania" (praktycznie przez czly czas pracy agregatu) a czasem
> wrecz "pierdniecia" ?

IMO normalne. Kilka lat temu reklamowałem swoją lodówkę gwarancyjnie,
ponieważ w niej coś się obluzowało i w czasie pracy w rezonans wchodziło,
serwis autoryzowany najpierw dłuuugo i bardzo intensywnie mnie usiłował
przekonać, że to, co ja słysze i co mi spać o nocach nie daje (otwarta
kuchnia), to nie jest mechaniczne brumbranie, tylko właśnie bulgot czynnika
chłodniczego, co jest normalnym objawem i nie podlega naprawie. Rozmowa
przebiegała mniej więcej w stylu:
- ale proszę pana, nowoczesne lodówki zawsze wydają takie odgłosy
- nie, proszę pani, takich nie wydają, przypominam, że ja mówię o
mechanicznym mozolnym brzęczeniu
- no tak, jednym brzęczy,innym bulgocze, to normalne zachowanie
- ale u mnie nie chodzi o bulgotanie! bulogotanie słyszę swoją drogą, wiem,
że to normalne i nie to reklamuję, w tej lodówce coś brzęczy niezależnie od
bulgotania
- ale wie pan, że za nieuzasadnione wezwanie serwisu jest opłata w wysokości
fafset złotych? Bo to, co pan reklamuje to na pewno to bulgotanie jest.

i tak dalej, w koło macieju, chyba z 10 minut. A serwisant, który w końcu
przyjechał, już od drzwi w tą samą stronę zaczął, dodatkowo dokładając nutkę
"przez takie zgłoszenia czas tylko tracimy". Na szczęście, jak usłyszał,
uwierzył.

J.

10. Data: 2008-12-12 11:58:03

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i kupiłeś ją mimo wszystko? :-)

Te które oglądałem miały takie zastrzeżenia więc to raczej norma niż
ewenement. W dzień tego nie słychać, a w kuchni nie sypiam.

Pozdrawiam
FJ

Dobór pochłaniacza powietrza do kuchni
ciepła woda