Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

1. Data: 2009-10-03 08:18:08

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spit" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:...

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

:-)...a może występować skoro rzeczywistość fizyczna jest "mianowana"
jednostkami fizycznymi?
Czemu długość Plancka to najmniejsza jednostka długości mająca sens
fizyczny?
Czemu czas Plancka to najmniejsza czasu jednostka mająca sens fizyczny?
Co oznaczają ich odwrotności?
Jak rozumieć sens fizyczny ,skoro "fizycznie" bazuje na pewnych
założeniach?

http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3wnoliczno%C5%9B%
C4%87
"Dla sprawdzenia, czy w grupie przedszkolaków jest więcej chłopców, czy
dziewczynek można użyć dwóch metod.
Pierwsza polega na policzeniu z osobna liczby chłopców i liczby dziewczynek
i porównaniu obu tych liczb;
druga sprowadza się do ustawienia dzieci w pary w ten sposób,by chłopcy
stali z dziewczynkami i sprawdzenia,
czy bez pary zostaną chłopcy, czy dziewczynki.
Druga metoda ma tę zaletę, że pozwala przenieść pojęcie "tyle samo
elementów" na dowolne zbiory, również nieskończone.
Co więcej, pozwala precyzyjnie zdefiniować tak "naturalne" i "oczywiste"
pojęcia jak zbiór skończony i zbiór nieskończony."

Odchodząc od natury i rzeczywistości "czysto" porządkowo uzyskamy
nierówność,
ale kardynalnie unormowana rzeczywistość wymaga dyskretnych mocy tak?

Tak? :)

He he...ja też.

Po prostu choć raz "poszedłem" po rozum do głowy i ...rzuciłem palenie(od
31.08). ;-)
Przebiłem więc na tym gruncie Lajkoniksa z e-petem i Robakksa miłośnika
mądrości,
a pomogła mi w tym min. wiedza o memach i fakt że nawet Hitler rzucił
palenie.

Czy Robakks w tej sprawie jest dosadnie mówiąc głupszy od Hitlera?

pozdro
:-)

2. Data: 2009-10-03 15:52:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" <s...@N...gazeta.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> :-)...a może występować skoro rzeczywistość fizyczna jest "mianowana"
> jednostkami fizycznymi?

Rzeczywistość fizyczna jest mianowana nie tylko jednostkami fizycznymi. :)

> Czemu długość Plancka to najmniejsza jednostka długości mająca sens
> fizyczny?

> Czemu czas Plancka to najmniejsza czasu jednostka mająca sens fizyczny?

Bo taką skalę dokładności zaproponował Max Planck.

> Co oznaczają ich odwrotności?

Odwrotności oznaczają symetrię podwymiaru.

> Jak rozumieć sens fizyczny ,skoro "fizycznie" bazuje na pewnych
> założeniach?

Kwestia odróżnienia nazwy od rzeczy, której nazwa dotyczy.

> [...]
>
> Odchodząc od natury i rzeczywistości "czysto" porządkowo uzyskamy
> nierówność, ale kardynalnie unormowana rzeczywistość wymaga dyskretnych

Wystarczy uświadomienie sobie pojęcia: negatyw.
Negatywem zbioru pełnego jest równoliczny zbiór pusty
Negatywem zbioru prawie pełnego jest zbiór prawie pusty.
. . .
A pro po drugiej metody, a więc parowania (bijekcji)
Zbior pokoi w hotelu Hilberta i zbiór kluczy do pokoi
są równoliczne.

> Tak? :)

Oczywiście.

> [...]

> i fakt że nawet Hitler rzucił palenie.
>
> Czy Robakks w tej sprawie jest dosadnie mówiąc głupszy od Hitlera?

Ja Drogi spicie potrafię przełączać się pomiędzy multiświatami.
Jest taki Świat w którym palę papierosy, więc mówię sobie:
czary mary hokus pokus chciałbym znaleźć się w tym świecie.
Po chwili gdy już przeskoczę w tamten świat zapalam papieroska,
a gdy wypalę to przełączam się z powrotem do świata, w którym
nie palę. ;)))
Nie każdy tak umie ;)

> [...]
> dotykiem, węchem, smakiem i wzrokiem,
> to prawdą są impulsy elektryczne przetwarzane przez twój mózg"

Impulsy o których mowa: elektryczne, chemiczne i inne nieznane,
przenoszą informację - natomiast same w sobie są rzeczywistością
fizyczną w konkretnej lokalizacji przestrzennej.
Informacja przenoszona przez te impulsy wywołuje ułudę, natomiast
impulsy jako takie nie są ułudą. To konkretne, obiektywne źródło ułudy.
pytanie:
gdzie występują impulsy elektryczne?
odpowiedź:
impulsy elektryczne występują w rzeczywistości fizycznej. :-)
Robakks

Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Masz Pansla i se poczytaj
piekne...
Info dot. spotkania 3 pazdziernika w W-wie
Info dot. spotkania 3 pazdziernika w W-wie