Odkryto lek na raka

1. Data: 2009-09-09 22:20:59

Temat: Odkryto lek na raka
Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.doz.pl/newsy/a2903-Odkr!%20yto_lek_na_rak
a?utm_source=NEWSLETTER20090909&utm_medium=email!%20
&utm_content=NEWS&utm_campaign=2903
Ważna wiadomość szybko poruszyła chorych i środowiska medyczne na całym
świecie. Tysiące udokumentowanych wyleczeń zmusza do zbadania tego odkrycia.
Autorzy pracy twierdzą, że od co najmniej kilkudziesięciu lat istnieje
lekarstwo na raka, ale koncerny farmakologiczne skutecznie dbają o to, aby
jak najmniejsza rzesza ludzi o tym wiedziała.
Dlaczego? Tylko w 2004 roku chemioterapia przyniosła zysk 16 mld dolarów.
Nie bez winy są również lekarze, których nie można posądzić o
nieświadomość, ale raczej celowe działanie.
"Terapia metaboliczna witaminą B17" Nakładem Oficyny Wydawniczej ukazał
się w polskim tłumaczeniu światowy hit, który szybko stał się bestselerem.
Stosowana w prewencji i chorobach nowotworowych witamina znana jest od
pokoleń. Materiałem uzupełniającym do książki G. Edwarda Griffi na ,,Świat
bez raka" jest opowieść o witaminie B17.
--
animka

2. Data: 2009-09-10 12:33:48

Temat: Re: Odkryto lek na raka
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

zieew... znowu jakas spiskowa teoria dziejow.

3. Data: 2009-09-10 17:52:10

Od: "tomek wilicki" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

stare i nieświeże. Trąbią o tym od dawna, tylko jakoś nie ma tych "cudownych"
wyleczeń. Przeprowadzono szereg badań, wyniki kilku są obiecujące, ale w
miażdżącej większości wyszło, że ta cała b17 w ogóle nie działa (chyba, że
ktoś przedawkuje, wtedy działa ale nieco inaczej, niż tego sobie życzy pacjent).

Dla porównania, witamina C, dieta wegańska czy kwasy omega 3 mają za sobą
szereg badań, które wykazały bardzo silne działanie przeciwnowotworowe (wręcz
cofały raka), tak że raczej nie można tu mówić o celowym podmienianiu wyników.

5. Data: 2009-09-10 19:21:56

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Wrz, 19:52, "tomek wilicki" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
> cofały raka), tak że raczej nie można tu mówić o celowym podmienianiu wyników.

Powiadasz die/weg cofa raka?
A gdzieś (tu) czytałam,że rozwala wątrobę!
Hmm... co by tu wybrać z dwojga złego?
oj tyty ciapulku ;)

-aszheri-

6. Data: 2009-09-10 19:32:26

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> (wręcz
> cofały raka), tak że raczej nie można tu mówić o celowym podmienianiu

/animko, ja podobnie jak Ty kiedyś entuzjastycznie podeszłam do tej
rewelacyjnej
wiadomosci o vit. B17 czyli inaczej mówiąc Letril, albo Amigdalina.
Próbowaliśmy, okazała się bezskuteczna / oczywiście w przypadku mojego męża/
Była też vit. C, diety, olej lniany, siemię i dieta i nic, choroba
postępuje.
Czesław Niemem był wegerianinem, zmarł na raka.
Obecnie koresponduję z dziewczyną, która choruje na raka i jest
wegetarianką.
Co jest skuteczne? Jeśli ktokolwiek z Was zna sposób, zna lek, piszcie.
Nie mogę pogodzić się, że w dzisiejszych czasach nie ma leku na raka.

7. Data: 2009-09-11 19:34:46

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Wiking pisze:

> [...]
> Co jest skuteczne? Jeśli ktokolwiek z Was zna sposób, zna lek, piszcie.
> Nie mogę pogodzić się, że w dzisiejszych czasach nie ma leku na raka.

Bardzo Tobie i Twojemu mężowi współczuję. Naprawdę.
Wrzuciłam tutaj tego linka z myślą, że może komuś się przyda.

--
animka

8. Data: 2009-09-12 12:58:18

Od: Barbara <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu, a czytalas o Ellagi Guard ?

pozdrawiam B.

9. Data: 2009-09-12 13:00:04

Od: Barbara <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu a czytaliscie o lekarstwie ziolowym Ellagi Guard?

pozdrawiam
B.

10. Data: 2009-09-14 09:40:33

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Sep 2009 21:32:26 +0200, "Basia Wiking" <b...@n...pl>
napisał(a):

>Co jest skuteczne? Jeśli ktokolwiek z Was zna sposób, zna lek, piszcie.
>Nie mogę pogodzić się, że w dzisiejszych czasach nie ma leku na raka.
Witam!
Ja znam sposób, może nie na wyleczenie, ale na uniknięcie większości
zachorowań. Poza uwarunkowaniami genetycznymi, których z natury rzeczy
uniknąć się nie da, najważniejszym czynnikiem rakotwórczym i
chorobotwórczym jest stres. Żyjemy coraz "szybciej" i niekoniecznie
mądrzej. Wielu wydawałoby się prostych spraw, nie mozna załatwić bez
podnoszenia sobie ciśnienia. Szaleje plaga niekompetencji, egoizmu i
olewania wszystkiego. Osoba, która ma rzeczywistą wiedzę,
doświadczenie, jest niszczona. Wyścig szczurów do jakiego zmuszeni
jesteśmy od wczesnego dzieciństwa również robi swoje. Przepełnione
klasy w szkołach oraz gimnazja to siedlisko patologii, przed którą
nawet najlepsza rodzina nie jest w stanie uchronić swoich dzieci.
Wymieniać można bez końca. Żadne "diety cud" tu nie pomogą. Na
chamstwo i głupotę lekarstwa nie ma, a nowotwory w większości są
tylko jej skutkiem.
Jarek

Specjalizacja w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej_____EGZAMIN 2009
Radiologia___specjalizac ja __rok 2009
laparoskopowe zszycie łąkotki w kolanie, jakie są rokowania?
AVASTIN - iniekcja do galki ocznej - prosze o porade
LEP a rezydentura z kardiologii w Warszawie.