Odkurzacz

1. Data: 2002-02-25 21:24:44

Temat: Odkurzacz
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Zamierzam kupic nowy odkurzacz, powiedzcie na co powinnam zwrocić szczegolna
uwage, jakie firmy polecacie??

Pozdrawiam
Z.

1. Data: 2002-02-26 09:40:56

Temat: Re: Odkurzacz
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuzanna wrote:

> Witam wszystkich
> Zamierzam kupic nowy odkurzacz, powiedzcie na co powinnam zwrocić szczegolna
> uwage, jakie firmy polecacie??

1. w miare lekki
2. najlepiej (nie koniecznie) z elektronicznym regulatorem
3. duzy worek
4. latwo dostepne worki (trzeba sprawdzic)
5. niekoniecznie, ale gdyby byl worek materialowy byloby dobrze
6. duza pojemnosc worka (tak conajmniej 3litry)
7. cichy
8. kilka filtrow po drodze (conajmniej 3, lacznie z workiem)
9. jak najlepsze wyposazenie

ja kupilem taka stonke, 1500W. wyglada doslownie jak stonka,
taki pomaranczowy. troche kosztuje, ale ssie jak glupi.

niektorzy lubia tzw "wodniki". ja nie jestem do tego przekonany.
sa tez odkurzacze piorace. tyle ze ....... ile razy takiej funkcji
sie uzywa?

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-02-26 09:50:10

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam kupic nowy odkurzacz, powiedzcie na co powinnam zwrocić
szczegolna
> uwage, jakie firmy polecacie??
>
> Pozdrawiam
> Z.
*** ja polecam Philipsa, model za ok. 500 zl. Ma suwakowa regulacje mocy,
dobry i dostepny filtr papierowy. 6 szt. za 20 zl. Filtry przed i za
silnikiem sa wymienne oczywiscie z mozliwoscia zastosowania filtra z weglem
aktywnym. Dostepny jest filtr mikropylkowy wychwytujacy roztocza i inne
alergeny. Szczotka jest w ksztalcie waskiego oscypka, wchodzi w ciasne katy
. Moc ssania ogromna ponad 450 W, a wiec wciaga kurz nawet spod lozka bez
nozek. Po odkurzaniu nie czuc w powietzru zapachu kurzu - filtry sa
skuteczne. Numeru modelu nie wspomne, jak chcesz to podam]
Mietek

1. Data: 2002-02-26 11:07:40

Od: Rafal Gaweda <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam kupic nowy odkurzacz, powiedzcie na co powinnam zwrocić szczegolna
> uwage, jakie firmy polecacie??

Tylko z filterm wodnym, np VAX.

--
Regards,

Rafal Gaweda

1. Data: 2002-02-26 11:14:52

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Gaweda" <r...@r...com> napisał
w wiadomości news:3C7B6C7C.B6A213F1@robobat.com...

[...]
> Tylko z filterm wodnym, np VAX.

Albo Karcher K5500. Mam, polecam.

Adam 'Rolek' Rolbiecki
[This mail is ozone friendly and was not tested on animals]

1. Data: 2002-02-26 11:24:26

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mietek
>
> Moze jednak podasz ten numer modelu, bede wdzieczna
Pozdrówka
Z.

1. Data: 2002-02-26 13:25:04

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuzanna" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

Rzeczy na ktore warto zwrocic uwage:

1 - czy duzy czy maly - to kwestia twoich potrzeb, ale decydujac sie na
jakas wielkosc patrz na sile ssania (w porzadnych sklepach ten parametr jest
podawany w opisie odkurzacza obok ceny)
2 - jesli masz w domu alergika, zwracaj uwage na filtry przy wylocie
powietrza
3 - plynna regulacja sily ssania
4 - teleskopowa rura. Rzadko ktore modele ja maja, ale jest to bardzo
wielkie ulatwienie
5 - zasobnik na dodatkowe szczotki w odkurzaczu
6 - dostepnosc workow, w komplecie powinien byc worek z materialu "na czarna
godzine"

J.

1. Data: 2002-02-26 14:29:47

Od: "Maciej_R" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

cześć.
też poszedłem do sklepu z zamiarem zakupu odkurzacza wodnego, ze względu na
antyalergiczne właściwości
zrezygnowałem z dwóch powodów :
- ciężar - odkurzacz z wodą sporo waży - ja bym jeszcze uniósł na piętro,
ale żona już nie
- usłyszałem opinię, że te odkurzacze wymagają bardzo starannego suszenia i
czyszczenia po każdym odkurzaniu , bo w przeciwnym wypadku zaczynają po paru
miesiącach wydzielać "zapach"

pierwsza przyczyna jest obiektywna i już by mi wystarczyła , druga -
zasłyszana od innych osób (nie chcę zaczynać sporu, przytaczma tylko opinię)

w końcu kupiłem philipsa z filtrem hepa za <600zł

pozdr

Maciej

1. Data: 2002-02-26 15:12:38

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrówka
> Z.
*** jutro, teraz jestem w pracy.
Po kilku postach na ten temat na liscie dodam, ze moj odkurzacz nie ma rury
teleskopowej, tylko metalowa 2 czesciowa, wystarcza az nadto, a ma te
wlasciwosc, ze w czasie odkurzania samoistnie nie skraca się. Worek
szmaciany jest, ale sie jeszcze nie przydal. Zasobnik na 2 dodatkowe
szczotki jest przy ryrze, ale ja to odpinam, nie przydaje sie. Ta glowna
szczotka jest do wszystkiego :)
Kupujac ten model bedziesz w 7niebie. Kurcze co ja pisze, przeciez Philips
mi za to nie placi :)))
.
No ale akurat ten model jest naprawde dobry
Mietek

1. Data: 2002-02-26 15:34:46

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 5 - zasobnik na dodatkowe szczotki w odkurzaczu
> 6 - dostepnosc workow, w komplecie powinien byc worek z materialu "na

Zwijacz kabla - w hitlermarketach sa w promocji odkurzacze Zelmera bez
zwijacza.

Zaslav

imitacje witraży
sprzet do zabudowy