Odkurzacz Electrolux Z 6035 - opinie.

1. Data: 2004-10-28 14:16:39

Temat: Odkurzacz Electrolux Z 6035 - opinie.
Od: "sauron27" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Okazało się, że mam w domu alergika i muszę zmienić odkurzacz. Chciałbym przy
tej okazji upiec kilka pieczeni i dlatego odkurzacz musi posiadać:
- filtr hepa, najlepiej 13,
- funkcję prania,
- filtr wodny (do pominięcia),
- możliwość odkurzania na sucho,
- rozsądne rozmiary.
Doszukałem się w/w modelu, ale brakuje mi opini użytkowników - zatem, czy warto
kupić, czy też rozejrzeć się za czymś innym? A jeżeli tak, to za czym?

1. Data: 2004-10-28 16:08:17

Temat: Re: Odkurzacz Electrolux Z 6035 - opinie.
Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Doszukałem się w/w modelu, ale brakuje mi opini użytkowników - zatem, czy
> warto
> kupić, czy też rozejrzeć się za czymś innym? A jeżeli tak, to za czym?

Za odkurzaczem centralnym lub kanałowym.

1. Data: 2004-10-29 05:58:12

Od: "sauron27" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Za odkurzaczem centralnym lub kanałowym.

Nie wchodzi w grę, dom gotowy, niedawno po remoncie - czekam na inne propozycje.

Odkurzacz do paneli
grzyby(glony?) na listwie przyblatowej - czym zniszczyc
czesci do zlewow Franke - gdzie?
[Lublin] scianki kartonowo - gipsowe
Jaką lodówkę kupić ? -- dylemat --