Odkurzacz Panasonic vs. Zelmer

1. Data: 2003-12-27 18:05:05

Temat: Odkurzacz Panasonic vs. Zelmer
Od: "nootropil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos sie orientuje z czego wynika roznica cenowa wynoszaca bodajze
100pln. pomiedzy oferowanymi przez siec sklepow Euro odkurzaczami Zelmer
Magnat, ktory kosztuje chyba 320 pln, a odkurzaczem Panasonic (niestety nie
pamietam modelu) ktory kosztuje 229pln. jesli mnie pamiec nie myli. Moce
silnikow i ssania podobne.

--
nootropil

1. Data: 2003-12-27 23:14:02

Temat: Re: Odkurzacz Panasonic vs. Zelmer
Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie kupuj polskiego badziewia bedziesz zalowal
maciej

1. Data: 2003-12-27 23:41:15

Od: "nootropil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmb_2" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie kupuj polskiego badziewia bedziesz zalowal
> maciej

chce byc partiota, chce wspierac polski przemysl i miejsca pracy dla
Polakow, aby Polska rosla w sile a ludziom sie zylo dostatniej
--
nootropil

1. Data: 2003-12-27 23:45:21

Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

badz patriota i go sobie kup
oprocz tego ze jestes patriota to miej jeszcze instynkt samozachowawczy -
szanuj swoje ciezko zarobione pieniadze (chyba ze latwo przyszlo - latwo
poszlo)
ja juz jestem doswiadczony i qpilem zagraniczny (elektrolux)
maciej

1. Data: 2003-12-28 06:10:59

Od: "RakS" <0...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Polskie to od razu musi byc jakies gowno.
Nie wszystko co sie swieci to zloto.
Prodkukcja odkurzacza to jakas zaawansowana technologia?

1. Data: 2003-12-28 09:14:14

Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy musi - ale jest
w swoim czsie kupilem najlepszy model zelmera - zloty medal na targach w
poznaniu
juz w pierwszym tygodniu zepsul sie wylacznik a po miesiacu zwijacz kabla
poza tym niemilosiernie halasowal i tak sie nagrzewal podczas pracy ze
smierdzial
w serwisie powiedzieli mi ze tak musi byc...
nie wiem czy odkurzacz to zaawansowana technologia ale zelmer tej
technologii jeszcze nie opanowal
nowy elektrolux pracuje juz pol roku i nic sie z nim nie dzieje a silnika w
ogole nie slychac - slychac tylko zasysane powietrze - model z3330
wybor nalezy do ciebie :-))) ale nie mow pozniej ze nie wiedziales...
maciej

1. Data: 2003-12-28 10:48:52

Od: "nootropil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz w pierwszym tygodniu zepsul sie wylacznik a po miesiacu zwijacz kabla
> poza tym niemilosiernie halasowal i tak sie nagrzewal podczas pracy ze

zatem nie ma dla Polski nadzieii? a polskie pralki i lodowki tez do niczego?

--
nootropil

1. Data: 2003-12-28 10:56:32

Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pisalem o moich przygodach z odkurzaczem

maszynka do mielenia miesa zelmera pracuje u mnie bezawaryjnie juz ponad rok
i jest ok

maciej

1. Data: 2003-12-28 20:09:37

Od: "RakS" <0...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

W duzej mierze cena zalezy od marki.
Wplyw na cene ma takze stosowana marza przez sprzedawce na prokukty.
Wedlug mojej wiedzy na produkty firmy Zelemer stosowana jest marza nizsza
niz na produkty konkurencji.
Np. na produkty AGD Philipsa stosowana jest kosmiczna marza siegajaca ponad
35 %.

1. Data: 2003-12-29 07:30:55

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zatem nie ma dla Polski nadzieii? a polskie pralki i lodowki tez do
niczego?

etam ...

Według mnie bzdura.
Sa polskie firmy których produkty oferują tak samo wysoki poziom
technologiczny i jakościowy jak produkty innych znanych zachodnich marek a
czasami nawet wyższy ...
Wielokrotnie takie produkty niczym nie różnią się od zachodnich
odpowiedników , wiec naprawdę uwazam że czasami warto kupić polski produkt i
w ten sposób pozwilić zarobić polskim firmom i co za tym idzie wspomóc nasza
gospodarkę i polski przemysł ...

Jest takie powiedzenie ...

"Cudze chwalicie a swojego nie znacie .."

I myśle że to prawda ...

PS. Sam kupiłem lodówkę Amicki zamist jakiegoś Whirpoola i jestem zadowolony
:)

/// Kaszpir ///

ODSTĘPNE ....
Mikrofalówka - Panasonic, czy Whirlpool