Odkurzacz Philips Triathlon FC6844

1. Data: 2008-02-27 10:05:19

Temat: Odkurzacz Philips Triathlon FC6844
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś posiada odkurzacz piorący Philips Triathlon FC6844 , jest to
nieżły wydatek i zastanawiam sie czy żeczywiście warty takich
pieniędzy jeżeli ktoś posiada bardzo proszę o info , nie wiem czy
zdecydować się na kupno czy jednak dać sobie spokój bo nie przydfa
siedo prania dywanów tapicerki i odkurzania na sucho

2. Data: 2008-02-27 10:22:52

Temat: Re: Odkurzacz Philips Triathlon FC6844
Od: "Jackare" <1...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
[...]

Było tu wiele dyskusji na ten temat.
Triathlon to jeden z mniej korzystnych zakupów - ma nieergonomiczne końcówki
i jest drogi. Moja kontrpropozycja to dostępny w marketach MPM za mniej niż
600 zł.
Ja osobiście preferuję i posiadam DeLonghi, ale firma chyba wycofała z
naszego rynku ofertę na odkurzacze.
Odkurzacz piorący ze względu na kłopotliwą obsługę jest dobry jako "drugi"
odkurzacz w domu. Pranie ekstracyjne dywanów czy choćby mycie ekstrakcyjne
podłogi, pomimo że daje naprawdę rewelacyjne efekty - to ciężka praca.
Jeżeli chcesz wiedzieć jak ciężka włacznie z obsługą odkurzacza
(rozbieranie, mycie, suszenie) wypożycz sobie taką maszynę ze sklepu
"komfort" i zobacz. Będzie Ci wtedy łatwiej podjąć decyzję.
--
Jackare

3. Data: 2008-02-27 10:54:56

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:9996d77c-7959-480a-a83c-6e2e6166aa45@
> [...]
> (rozbieranie, mycie, suszenie) wypożycz sobie taką maszynę ze sklepu
> "komfort" i zobacz. Będzie Ci wtedy łatwiej podjąć decyzję.

Dziekuję bardzo , tylko zastanawia mnie jedno właśnei ten model niby
jest uleprzony mam odkurzacz zwykły ala muszę dokupować do niego worki
co nie jest fajne , dlatego pomyślałam o tym odkurzaczu bo można
odkurzać na sucho i prac dywany , Ten model którym jestem
zainteresowana jet to model ulepszony "niby" bo taki sam tylko model
niższy jest oczywiście tańszy . Dlatego rozważam opcję czy droższy
będzie jednak lepszy

4. Data: 2008-02-27 11:28:51

Od: "Jackare" <1...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nie widziałem typowego odkurzacza piorącego, który byłby bezworkowy.
Wszystkie odkurzacze piorące o konstrukcji typu "wiadro" są workowe
(przynajmniej te które ja znam).
Zaręczam Ci poza tym że o niebo lepsze jest kupowanie i wymiana worków niż
czyszczenie odkurzaczy bezworkowych po każdym użyciu lub nawet co jakiś
czas.
Odkurzacze z filtrem wodnym wymagają czyszczenia po każdym użyciu co jest
mało przyjmne i upierdliwe bo elementy odkurzacza trzeba mieć gdzie umyć i
wysuszyć.
Odkurzacze bezworkowe "suche" także trzeba czyścić, poza tym takie
odkurzacze zawsze emitują zalegające w nich zanieczyszczenia do pomieszczeń
w większej ilości niż odkurzacze workowe czy z fitrem wodnym.
Wymiana mikrofitrów wylotowch i filtrów hepa też nie jest darmowa i w
odkurzaczach bezworkowych musi odbywac się częściej niż w workowych.

Najlepszym z możliwych jest oczywiście odkurzacz centralny choćby z tego
względu że całe zasysane powietrze z drobinami brudu i zapachami jest
wydmuchiwane na zewnątrz budynku, ale do odkurzacza centralnego trzeba się
przygotować (instalacja systemu)

Niedawno wprowadzone w zelmrach worki typu safbag są naprawdę świetne - mają
chyba 2 krotnie większą pojemność od worków papierowych i same w soabie
stanowią elemnet systemu filtracji powietrza. W ostatnio kupionym
odkurzaczu zelmer explorer mam takie worki i raczej nie zamienię ich na
papierowe.

--
Jackare i armia odkurzaczy:
DeLonghi penta electronic (piorący)

5. Data: 2008-02-27 12:20:05

Od: "Moorek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> [...]
>zainteresowana jet to model ulepszony "niby" bo taki sam tylko model
>niższy jest oczywiście tańszy . Dlatego rozważam opcję czy droższy

Mam model starszy - taki niebieskawy kolor - też kupowałem droższą wersję
1300zł.
Duży plus to wielki wór wielkości dużej reklamówki - ma na wyposażeniu
szmaciany.
Można też wkładać papierowe, bo np nie chcesz trzepać w dymach kurzu na
podwórku.
Minus to ciężar - bydlak niesamowity, kółka pracują bardzo dobrze.
No i sporadycznie do prania też jest dobry.
Nie wiem jak model tańszy - ale pewnie różni się końcówkami i możliwością
"prania".

Ogólnie jak tu większość podsumowała - lepiej wygodniej mieć osobno piorący
i mały do odkurzania codziennego leciutki.
Jeżeli masz mieszkanie i nie masz progów i nie musisz przenosić odkurzacza
tylko ciągnąć na kółkach - to triathlon może być, ma bardzo długi kabel.

Oczywiście można kupić droższe odkurzacze - ale każdy piorący i tak będzie
duży i ciężki.

Pozdrowienia
Tomek

6. Data: 2008-02-27 12:30:41

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 12:28, "Jackare" <1...@2...com> wrote:
> [...]
> stanowią elemnet systemu filtracji powietrza.  W ostatnio kupionym
> odkurzaczu zelmer explorer mam takie worki i raczej nie zamienię ich na

ok w tym Philips Triathlon FC6844 jest worek i to nawet wielorazowego
użydku i papierowy wiec nie jest on bez workowy , ale znalazłam taki i
teraz pytania który z nich spełniał by funkcje i piorącego i
odkurzacza http://www.euro.com.pl/odkurzacze/opis-delonghi-wfz-
1300sdl.bhtml

7. Data: 2008-02-27 12:34:12

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 13:20, "Moorek" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Oczywiście można kupić droższe odkurzacze - ale każdy piorący i tak będzie

Dziękuję bardzo :) . Mam dom jednorodzinny piętrowy co tak czy tak
muszę go podnieść ale o samej myśli prania dywanów to na kolanach nie
jest to fajne przy duzej ilości pokoi . i myślę o sporadycznym
używaniu go do prania jedynie do odkurzania na sucho . A mam też i
zwykły lekki odkurzacz . Chciałabym tą droższą wersję Philipsa bo
wqydaje mi się lepsza i ma więcej funkcji a tak naprawdę każdy piorący
jest ciężki bo ma wodę w środku .

8. Data: 2008-02-27 12:48:39

Od: "Jackare" <1...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ten DeLonghi to moim zdaniem taki sam piorący jak i Wodnik trio. Odkurzacz
piorący ma konstrukcję wiadra z głowicą z silnikiem nakłądaną na to wiadro
od góry.
Znane mi kontrukcje odkurzaczy piorącym o poziomym przelocie powietrza nie
sprawdzają się - woda jest zasysana i przelatuje przez silnik. Przy
konstrukcji "wiadrowej" głowicę z silnikiem zawsze można odwrócić,
wytrząsnąć i wysuszyć z wody, ale tam zasaanie z wody praktycznie nie zdarza
się - poziom wody jest zawsze sporo niżej niż silnik.

Naprawde polecam rozwarzyć MPM - jest podobny do triathlona, połowę tańszy i
ma lepsze końcówki piorące. tu jest link
http://mpmproduct.pl/?link:detale,cid:8,scid:12,pid:
74

Widziałem te odkurzacze w Real za ok 560 zł
--
Jackare

9. Data: 2008-02-27 13:16:33

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 13:48, "Jackare" <1...@2...com> wrote:
> [...]
linkhttp://mpmproduct.pl/?link:detale,cid:8,scid:12,
pid:74

> Widziałem te odkurzacze w Real za ok 560 zł

Ok poszukam tego odkurzacza który mi poroponuje pan. może żeczywiściwe
jest warty uwagi i tańszy o połowę . Dziękuję bardzo za pomoc

10. Data: 2008-02-27 13:33:33

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
linkhttp://mpmproduct.pl/?link:detale,cid:8,scid:12,
pid:74

> Widziałem te odkurzacze w Real za ok 560 zł

A co z swerisami tego typu odkurzacza MPM

Ceny kotłów C.O. i akcesoriów w górę
Piekarnik + płyta gazowa - Electrolux czy Bosch
Wąż prysznicowy - problem...
Jaka lodówka do zabudowy ( z tych tańszych) i kuchenka ?
Co potrzeba do pozwolenia na budowe ?