Odkurzacz Philips Triathlon FC6844

11. Data: 2008-02-27 14:21:34

Temat: Re: Odkurzacz Philips Triathlon FC6844
Od: "Jackare" <1...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

A co z swerisami tego typu odkurzacza MPM

na tej samej stronie jest info:
http://mpmproduct.pl/Wykaz_serwisow_MPM_Product.pdf

Jackare

12. Data: 2008-03-24 09:31:49

Od: Kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com pisze:
> Czy ktoś posiada odkurzacz piorący Philips Triathlon FC6844 , jest to
> nieżły wydatek i zastanawiam sie czy żeczywiście warty takich
> pieniędzy jeżeli ktoś posiada bardzo proszę o info , nie wiem czy
> zdecydować się na kupno czy jednak dać sobie spokój bo nie przydfa
> siedo prania dywanów tapicerki i odkurzania na sucho

Ceny kotłów C.O. i akcesoriów w górę
Piekarnik + płyta gazowa - Electrolux czy Bosch
Wąż prysznicowy - problem...
Jaka lodówka do zabudowy ( z tych tańszych) i kuchenka ?
Co potrzeba do pozwolenia na budowe ?