Odkurzacz bezworkowy

1. Data: 2005-01-10 14:20:04

Temat: Odkurzacz bezworkowy
Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma coś takiego?
W googlach po polsku jest niewiele, a po angielsku
to głównie oferty sklepów internetowych.
Aktualnie używam wodnika trio i doszedłem do
wniosku, że nie filtr wodny jest najważniejszy,
tylko fakt, że kurz nie "kisi się" tygodniami
w jednym worku. Czyli wystarczy wyczyścić odkurzacz
po każdym większy odkurzaniu, żeby nie rozpylać
tego, co się w worku zdążyło zalęgnąć.
Wodnik jest niestety wielki, ciężki i bardzo
upierdliwy, jeśli chodzi o mycie "bebechów",
dlatego pomyślałem o bezworkowcu. No i tu mam
problem, bo ciężko znaleźć jakąś sensowną informację
od użytkowników takiego sprzętu. A odkurzacze są od
jakieś chińszczyzny po 260 zł na alegro, to dysonów
za ponad 2000. Tak więc wszelka informacja byłaby
mile widziana.

Witek

2. Data: 2005-01-10 14:36:33

Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 10/1/05 15:20, Witek z w...@e...com.pl napisal/a:

> [...]
> jakieś chińszczyzny po 260 zł na alegro, to dysonów
> za ponad 2000. Tak więc wszelka informacja byłaby

witam
ja właśnie kupiłem 30.12 samsunga 7060 (w saturnie za 499) i wg mnie jest
OK. Starego Vaxa (wielkie bydle kubełkowe z filtrem wodnym) schowałem na
stryszek i teraz cały segment odkurzam tym maleństwem. na całe odkurzanie
muszę 2 razy opróżnić glówny (ten na rurze) pojemnik (wysypuje do śmieci).
pojemnik w obudowie nawet się nie pobrudził. moc zsania jest duża i zawsze
taka sama. sterowanie mocą i wlącz wyłącz jest w rączce. Nic nie trzeba
wymieniać (choć dali 2 zapasowe filtry z mikriosiateczki) - tylko umyć i
wysuszyć. Vax był dobry na wykładziny i mieszkanie 1 poziomowe ale jak ja
teraz mam 3 poziomy i same płytki i panele to nie ma sensu walczyć z wielkim
bydlakiem.
jak na razie polecam
pozdr.
--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

3. Data: 2005-01-10 14:51:44

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-01-10 14:55:15

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysuszyć. Vax był dobry na wykładziny i mieszkanie 1 poziomowe ale jak ja
> teraz mam 3 poziomy i same płytki i panele to nie ma sensu walczyć z

To jeden z moich faworytów. Mały, a mocny (400W mocy ssącej). Czy to
sterowanie
mocą na rączce, to jest elektroniczne? Czy wszystkie filtry są zmywalne?

Witek

5. Data: 2005-01-10 15:03:07

Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 10/1/05 15:55, Witek z w...@e...com.pl napisal/a:

> [...]
> sterowanie
> mocą na rączce, to jest elektroniczne? Czy wszystkie filtry są zmywalne?

sterowanie jest płynne - elektroniczne, co do filtrów to tylko taki jakiś z
tyłu na wylocie wygląda na takiego do wymiany (z jedne strony biały a z
drugiej szary) ale nie jestem pewny. odkurzanie co 2 dzien dołu o pow 80 m2
(2 psy i wszędzie płytki gresowe) nawet tegu filtru nie zabrudziło.
my z żoną w saturnie wystawiliśmy wszystkie odkurzacze bezworkowe i
zaczeliśmy nimi jednocześnie odkurzać wykładzinę na podłodze (sprawdzaliśmy
moc, głośność, ergonomię). obsługa nie przeszkadzała, trzeba iść i pomacać.
pozdr.
--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

6. Data: 2005-01-10 15:20:41

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(sprawdzaliśmy
> moc, głośność, ergonomię). obsługa nie przeszkadzała, trzeba iść i

W Saturnie to sobie nie pooglądam, bo do Warszawy mam kawałek :-),
ale oglądałem już ten odkurzacz w "powinni tego zabronić".

Witek

7. Data: 2005-01-10 16:57:21

Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

On Monday, Jan 10, 2005, at 16:20 Europe/Warsaw, Witek wrote:

> [...]
>
> W Saturnie to sobie nie pooglądam, bo do Warszawy mam kawałek :-),
> ale oglądałem już ten odkurzacz w "powinni tego zabronić".

to ta sama firma - ten sam właściciel ;-)

Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

8. Data: 2005-01-10 22:45:26

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Szymanski" <a...@...onet.pl> napisał w wiadomości
> dnia 10/1/05 15:20, Witek z witek@exbud. napisal/a:
> ja właśnie kupiłem 30.12 samsunga 7060 (w saturnie za 499) i wg mnie jest
> OK. > jak na razie polecam
> pozdr.
> --
> Jacek Szymański
> iChat/AIM: arieljacek
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

polecam , mam go od ponad roku, pare razy mylam filtry- wszystkie, ten z
tylu tez
i nic wiecej, a odkurzam dwa razy dziennie i dywan i panele i plytki
(szkodniki w domu to zlosliwy kocur, trzyletnia Ewelina i cala masa jej
kumpli).Swietnie sciaga siersc z dywanu.
ewa

9. Data: 2005-01-11 07:05:46

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bruxa" <b...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (szkodniki w domu to zlosliwy kocur, trzyletnia Ewelina i cala masa jej
> kumpli).Swietnie sciaga siersc z dywanu.

Czy używasz może turboszczotki?
Bo zdaje się, że jest tam taka możliwość.

Witek

10. Data: 2005-01-11 08:01:39

Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 11/1/05 08:05, Witek z w...@e...com.pl napisal/a:

> Użytkownik "bruxa" <b...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Czy używasz może turboszczotki?
> Bo zdaje się, że jest tam taka możliwość.
>
> Witek

na razie nie potrzebujemy, ten kawałek dywanu jaki teraz mamy (2 na 3 m) to
zwykłą szczotką pięknie odkurza. turbo ci się przyda jak masz wykładziny
dywanowe
--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek