Odkurzacz bezworkowy

11. Data: 2005-01-11 09:50:26

Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <witek@exbud. napisał w wiadomości
news:crvu40$k13$1@nemesis.news....

> Użytkownik "bruxa" <b...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Czy używasz może turboszczotki?
> Bo zdaje się, że jest tam taka możliwość.
>
> Witek

nie, nie uzywam, w zestawie jest zwykla szczotka do dywanow i ta doskonale
sie sprawdza
(a turboszczotki sie przerazilam, jak zobczylam ja w trakcie pracy-od razu
zobaczylam urwane paluchy mojej eweliny)
ewa

12. Data: 2005-01-11 10:37:12

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Wodnik jest niestety wielki, ciężki i bardzo
> upierdliwy, jeśli chodzi o mycie "bebechów",
> dlatego pomyślałem o bezworkowcu.

Grupowicze podaja tu Samsunga, a ja zastanawialam sie nad takim:
Saphir Germany SP-1001-R

Czy ktos ma cos podobnego i moze podzielic sie uwagami z eksploatacji?
Szukam odkurzacza, ktory by byl maly (do 5kg), w miare cichy (do 70-80db),
bezworkowy, no i przede wszystkim, zeby mozna bylo szybko i latwo oproznic
pojemnik. Zeby nie bylo mnostwa drobnych czesci, ktore trzeba rozkladac,
myc, suszyc i znow skladac.
Gdyby jeszcze zbieral wode i mozna bylo zastosowac filtr wodny to juz
bylby ideal. Ale ta funkcja niekoniecznie. Tez mam wodnika i rzadko
korzystam z tego filtra, o praniu nie wspomne..

Pozdrawiam
Ann

13. Data: 2005-01-11 11:53:19

Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 11/1/05 11:37, Ann z b...@a...pl napisal/a:

> [...]
> bylby ideal. Ale ta funkcja niekoniecznie. Tez mam wodnika i rzadko
> korzystam z tego filtra, o praniu nie wspomne..

wg mnie chyba gorszy, mniej filtrów ( w samsungu są 3), ten duży w pojemniku
jakiś taki nie do umycia :-), poczytaj sobie u nich o gwarancji i rękojmi
--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

14. Data: 2005-01-12 12:50:59

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Szymanski" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> wg mnie chyba gorszy, mniej filtrów ( w samsungu są 3), ten duży w
pojemniku
> jakiś taki nie do umycia

Jak dla mnie to idealny by byl taki jak w linku, z woda w tym kubeczku :-)
Wkladam, odkurzam, wylewam, plucze kubeczek i juz. Ale to chyba
nierealne.. No ten filtr w srodku tez nie wyglada mi zachecajaco..

Pozdrawiam
Ann

15. Data: 2005-01-12 21:34:20

Temat: Odp: Odkurzacz bezworkowy
Od: "Merdes" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wkladam, odkurzam, wylewam, plucze kubeczek i juz. Ale to chyba
> nierealne.. No ten filtr w srodku tez nie wyglada mi zachecajaco..

szukałam też bezworkowca,
skusiłam się na akumulatorową
szczotkę Kasia firmy Karcher,
była poręczna,cicha zbierała co trzeba włącznie z sierścią psa
ale po 5 m-cach się zepsuła
wg firmy naprawiającej : zatarło się łożysko i częściowo zużyły
się rolki (jezdne) wobec tego nie może być mowy o naprawie
gwarancyjnej , koszt 101 zł - cytowałam opis z pisma
skierowanego do Selgrosa.
Z rozmowy w warsztacie wynikło
to,iż najpierw mam umyć podłogę,
pozbierać włosy a potem użyć Kasię. To co się zepsuło to mała część w środku
odkurzacza -plastyk 3x3 cm a mam zapłacić za tę część + dużą zbierającą
szczotkę- bo tak życzy sobie firma.Szczotki nie
odebrałam poprosiłam o przesłanie do firmy Karcher w Krakowie.
W sprzedaży była tańsza chińska
podróbka, skusiłam się na "firmę"
Przepraszam za zbyt długą informację.
pozdrawiam
inga

16. Data: 2005-02-14 19:39:36

Od: "Just75" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bruxa" <b...@n...interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek Szymanski" <a...@...onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> polecam , mam go od ponad roku, pare razy mylam filtry- wszystkie, ten z
> tylu tez
> i nic wiecej, a odkurzam dwa razy dziennie i dywan i panele i plytki
> (szkodniki w domu to zlosliwy kocur, trzyletnia Ewelina i cala masa jej
> kumpli).Swietnie sciaga siersc z dywanu.
> ewa

Gdzie można kupić Samsunga 7060, bo byłam dzisiaj w MediaM i powiedzieli mi,
że nie prowadzą Samsunga?
Dodam, że jestem z Trójmiasta.

Justyna

17. Data: 2005-02-14 20:02:21

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Just75" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie można kupić Samsunga 7060, bo byłam dzisiaj w MediaM i powiedzieli
> mi,
> że nie prowadzą Samsunga?
> Dodam, że jestem z Trójmiasta.
>
> Justyna

w listopadzie 2003 byly w MM w Krakowie
byly ze 3 sztuki
ewa

18. Data: 2005-02-15 07:19:17

Od: orystes <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Just75 napisał(a):

> Gdzie można kupić Samsunga 7060, bo byłam dzisiaj w MediaM i
> powiedzieli mi, że nie prowadzą Samsunga?
> Dodam, że jestem z Trójmiasta.

http://www.topmarket.pl/odkurzacze/SAMSUNG_SC_7060.p
hp

Slawek