Odkurzacz piorący jaki ? cos jak Roboclean tylko tańszy

11. Data: 2011-02-04 17:10:51

Temat: Re: Odkurzacz piorący jaki ? cos jak Roboclean tylko tańszy
Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o...@l...private.
..

> Nie wiem co robi wspomniany przez Ciebie odkurzacz, ale powyższe wymagania
> spełnia Zelmer Aquawelt 919

A czy on ma zbiornik na czystą wodę z detergentem i brudną czy tylko miesza
? czy potrafi czyścić podłogi gresowe ? (mam cholernie szerokie fugi między
płytami gresowymi, chciałbym je doczyścić dodając specjalnego środka).
Mam jeszcze na oku taki wynalazek:
http://www.euro.com.pl/odkurzacze/thomas-twin-tt-aqu
afilter.bhtml

O Zelmerze czytałem i też się na nim zastanawiam.

12. Data: 2011-02-04 17:11:16

Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> A pojemność zbiornika na czystą wodę ma znaczenie?

W sumie nie aż tak bardzo

Okna
Dom vs mieszkanie w bloku
oszczędności nr3 by zlotowinfo