Odkurzacz wodnik - pranie

1. Data: 2004-02-13 14:47:57

Temat: Odkurzacz wodnik - pranie
Od: Jo Joro <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory używałem do prania dywanów Wodnikiem proszku 'dywanopuc'.
Teraz skończył mi się zapas i nie mogę nigdzie tego proszku dostać.
Sprzedawca stwierdził, że dywanopuca teraz nie ma, nie będzie i...
sprzedał mi płyn do czyszczenia dywanów (na opakowaniu napisano, że
nadaje sie do 'Wodnika'). Niestety nie wiem w jakich proporcjach dolewać
tego płynu do wody. Na opakowaniu jest napisane jedynie 'rozcieńczać
według instrukcji dołączonej do odkurzacza'. W instrukcji mam tylko
teksc o 'proszku dywanopuc'. Może ktoś z was mi podpowiedzieć ile tego
płynu mam wlać na standardowy zbiorniczek Wodnika (3.5L)?
Pozdrawiam
Arek

1. Data: 2004-02-13 17:25:53

Temat: Re: Odkurzacz wodnik - pranie
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jo Joro <j...@p...onet.pl> wrote:
> Do tej pory używałem do prania dywanów Wodnikiem proszku 'dywanopuc'.
> Teraz skończył mi się zapas i nie mogę nigdzie tego proszku dostać.
> Sprzedawca stwierdził, że dywanopuca teraz nie ma, nie będzie i...

I slusznie :-))
Jak u mnie sie skonczyl dolaczony do odkurzacza ten "dywanopuc",
to kupilem butle jakiegos (na ktorym nic o "Wodniku" nie bylo) za 20 zl
i ze zdziwieniem zauwazylem, ze pierze sie jakos latwiej.
Duzo latwiej.
Ten dywanopuc to jakis badziew.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2004-02-14 12:00:16

Od: "brychol" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teksc o 'proszku dywanopuc'. Może ktoś z was mi podpowiedzieć ile tego
> płynu mam wlać na standardowy zbiorniczek Wodnika (3.5L)?

cześć
prawdopodobnie nakrętka jest miarką
powodzenia
Rycho

1. Data: 2004-02-14 18:17:55

Od: "Misza" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Vanish do odkurzaczy piorących - 10 zl

narozna szafka do lazienki
Lustro do łazienki...
umowa przedwstepna przed kupnem mieszkania!!!!
kiedy szpachlować szpary w mozaice
licznk wody -nielegalny