Odkurzacz z płóciennym workiem

1. Data: 2003-01-07 12:42:40

Temat: Odkurzacz z płóciennym workiem
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio moim rodzicom padł odkurzacz (wysłużył się 20-kilka lat). Planują
zakup nowego, ale uparli się, że nie chcą z papierowymi workami - ma być
płócienny. Próbowałam ich przekonć, ale nic z tego.
Czy możecie mi więc polecić jakieś dobre odkurzacze tego typu? Wiem, że wybór
niewielki (ostatnio pytałam w sklepie: na 10 tylko jeden- czeski miał płócienny
worek). Z góry dziękuję i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.

Milena

1. Data: 2003-01-07 13:05:52

Temat: Re: Odkurzacz z płóciennym workiem
Od: Sebastian Sawicki <b...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
> [...]
> niewielki (ostatnio pytałam w sklepie: na 10 tylko jeden- czeski miał płócienny
> worek). Z góry dziękuję i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.

philips robi takie, chyba nawet wszystkie jego modele maja plocienny worek.

Sebastian

1. Data: 2003-01-07 13:45:04

Od: "zorro" <z...@h...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
płócienny
> worek). Z góry dziękuję i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.

Witam
Mam odkurzacz zelmer cobra - mozna do niego dokupic plocienny worek.
Zelmer do niektorych swoich odkurzaczy produkuje plocienne worki.

Pozdrawiam
Zorro

1. Data: 2003-01-08 05:52:09

Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

miałem odkurzacz daewoo (może lg, ale chyba daewoo), który miał płócienny
worek. w dodatku miał taki fajny patent, który ułatwiał opróżnienie tego
worka.
odkurzacz ten bardzo dobrze wspominam, miał b. dużą moc ssania (wydajność -
w przeciwieństwie do zelmera o podobnej mocy elektrycznej silnika z którym
miałem porównanie). miał też elektroniczną regulacje mocy na rączce (i
wł/wył) - bardzo przydatna rzecz. i był jednym z najtańszych wtedy na rynku.
ma już z 5 lat i moi rodzice nadal go używają.
jeśli ja osobiście miałbym kupować kiedyś odkurzacz, to na pewno szukałbym
takiego

--
pzdr

K S X
k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
GG: 490364

1. Data: 2003-01-08 05:59:59

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to do każdego (no może prawie) odkurzacza można dokupić
płócienny worek, ale tylko nie które mają je w standarcie.

1. Data: 2003-01-12 11:32:55

Od: "Maciek" <z...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
płócienny
> worek). Z góry dziękuję i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.

Philips daje do kazdego odkurzacza worek plocienny, ostatnio kupowalismy i
byl, nawet fajny(latwy do czyszczenia:)

Maciek

(w-wa) parkieciarz - ile?
Alcantara - Co to jest?