Re: Odmitologizować Papieża

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Odmitologizować Papieża
Date: Tue, 7 Dec 2010 00:42:37 -0800 (PST)

Re: Odmitologizować Papieża
Wiadomość:

==================

> po pierwsze, nie jest Pan krzykaczem tylko jedynďż˝ stronďż˝ w tej
> 'dyskusji', kt�ra pr�buje racjonalnie argumentowa�, a po drugie ciemnymi
> jak stalinowski proletariat s� krzykacze, kt�rzy poza k�amstwami i
> obelgami nie maja nic do powiedzenia.
> Chyba szkoda pa�skiego czasu - lepiej za nich odm�wi� modlitw� do Ducha
> �wietego. :-)
>
> Uk�ony
>
> Roman Rumian

In vitro podważyło dogmat kk i o ten dogmat tak histerycznie ciemnota
się drze, a dogmat polega na tym, że Bóg zsyła kochającej się parze
życie, przy in vitro rolę Boga zajmuje człowiek, czyli jak Kopernik
podważył założenia kk na temat ziemi, tak poraz kolejny nauka
podważyła dogmatyzm kk i o to jest to darcie mordy, chorego i
wynaturzonego dołu społecznego, który jest tak ciemny, że zachowuje
się tak jakby miał prześladować nawet Kopernika. I ten dół wkońcu z
targowiska próżności i swojej nienawiści będzie w Polsce za
podniesioną chorą wynaturzoną łapę dastawał w łeb...znowu kk walczy o
dogmaty z ludzmi i imię dogmatów ludzi prześladuje, więc wyrwię się
kurwę z korzeniami i sprzedajne bydło , bez godności, wypierdoli do
watykanu, aparadczyki irracacjonalnej histerii dogmatycznej. Jeszcze
gówno niż stalinizm prezntuje ten dół , niedojrzały i popierdolony,
który pognał do nowego chorego dyktatora kościoła katolickiego.....i z
kurwa zomo tu się kurwa wreszcie szkończy...w końcu Polska będzie
wolna o gówna.