Re: Odmitologizować Papieża

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Odmitologizować Papieża
Date: Tue, 7 Dec 2010 09:53:58 +0100

Użytkownik "cyc" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

>............<
> Nie lewak, lecz lewicowiec. Nadal jednak nie wiem, w jaki sposób Ty
> rozumiesz rolę świętości oraz kapłaństwa w społeczeństwach- w
> szczególności w naszym? Dlaczego tak agresywnie atakujesz Kościół
> Katolicki? I dlaczego przekręcasz to, co powiedział Jego Eminencja
> Benedykt 16 o używaniu prezerwatyw?
>
> --
>
> Chiron

Nie ! , ne lewicowiec , , tylko centrolewicowiec . To taka sama roznica jak
miedzy pisowcem prawicowcem a pisowcem faszysta .
W sprawie " agresywnego atakowania kosciola " mam do powiedzenia tyle , ze
tak moje opinie moga postrzegac wylacznie ci , ktorym ksiadz wypral mozg .
Nigdy nie atakowalem kosciola , nigdy nie atakowalem papieza , jak ktos tu w
bezczelny spsob usilowal za prezentowac moje oceny a to co robie o czym
pisze w kontekscie kosciola to tylko glosne wolanie o przywoitosc tam gdzie
jej nie ma a gdzie powinna byc dominujaca .
Niepochlebne moje posty dotycza kelru a nie wiary i kosciola i to nie calego
kelru ale tego , ktory w dazeniu do stworzenia sobie na ziemi nieba nie
stroni od pogwalcania wszystkich najwazniejszych zasad religii w tym 10 -
rga przykazan .
Mam milczec i jak szaleni wierni akceptowac pedofili w sutannach ? , mam
milczec i akceptowac jak wyprane z rozumu koltuny zlodziei w sutannach ? ,
ma udawac , ze nic sie nie stalo , kiedy kler wyludza od ubogiego panstwa
ostatni grosz po to aby zaspokoic swoje niezdrowe , tracace paranoja ambicje
i fanaberie ? , mam akceptowac szarogeszenie sie arogantow i obludnikow w
sutannach ? . Nie ! takich nie tylko nie bede szanowal ale bede wytykal
nadal palcami i wiem napewno , ze robie to zgodnie z zasadami i dla dobra
mojej katolickiej wiary .
Mam zbyt duzo szacunku dla wiary i dla ksiezy , ktorzy nie sprzeniewierzyli
sie slowom Chryustusa i robia to co nalezy do ich zadan i zbyt malo szacunku
dla oszustow w sutannach , ktorzy mimo swiecen sa od wiary i jej zasad
rownie daleko jak zatwardziali zloczyncy .
Jesli to uwazasz za walke z kosciolem , wiara i klerem , to znaczy , ze masz
wypaczone pojecie o tym co w wierze jest wazne a co grzechem .

Wygłosiłeś żarliwą mowę- ale tu konkretu brak, Szanowny Cycu. Zadałem CI
kilka pytań- masz powyżej, a właściwie odpowiedziałeś (chociaż tak naprawdę
nie odpowiedziałeś) na jedno:
Dlaczego tak agresywnie atakujesz Kościół Katolicki?

No niech tam, nawet jak to uznać za odpowiedź- to i tak nie ma tu odpowiedzi
na pozostałe pytania. Możesz odpowiedzieć?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.