Odnawianie wanny.

1. Data: 2003-02-06 22:17:48

Temat: Odnawianie wanny.
Od: "Levi's 501" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.Jestem nowa i mam problem.7 lat temu moi tesciowie{od
ktorych mam mieszkanie}odnawiali wanne poprzez malowanie.Teraz farba
odpryskuje i brzydko to wyglada.Nie wiemy co z tym zrobic.Slyszalam o
nakladkach 4mm na wanne ale nie wiem gdzie ich szukac.Pytalam w wielu
sklepach i nic.Wanna jest obudowana kaflami wiec nie mozna jej wymienic na
nowa.Prosze o pomoc. Asia.

1. Data: 2003-02-07 07:15:57

Temat: Re: Odnawianie wanny.
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Feb 2003, Levi's 501 wrote:

> sklepach i nic.Wanna jest obudowana kaflami wiec nie mozna jej wymienic na
> nowa.

Zapewniam Cię, że można... :-)

Jeżeli to jest wanna blaszana, to może po prostu zafundować jej
szlifowanie i porządne malowanie odpowiednią farbą (z góry mówię, że nie
wiem, jaką).

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-07 10:11:49

Od: Mariusz <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znajomy zrobil tak ze wstawil sobie do starej zeliwnej wanny plastikowa
(czy z czego one tam sa), uszczelnil
to wszystko jakas pianka i jest zadowolony. Oczywiscie ta plastikowa
byla o "numer" mniejsza od starej.
Pozdrawiam
Mariusz

1. Data: 2003-02-08 11:16:23

Od: "A.M." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewniam Cię, że można... :-)
>
> Jeżeli to jest wanna blaszana, to może po prostu zafundować jej
> szlifowanie i porządne malowanie odpowiednią farbą (z góry mówię, że nie
> wiem, jaką).

Malowanie jest najprostsze do realizacji, wcześniej trzeba oczywiście
oczyścić ze starej farby, a przynajmniej z tego co jest luźne. Farba powinna
być epoksydowa (dwuskładnikowa).
Pozdr
AM

odnowienie mieszkania