Odnośnie krzaczków [OT]

1. Data: 2006-11-07 17:31:50

Temat: Odnośnie krzaczków [OT]
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmieniłam już coś w moich ustawieniach. Jednak u niektórych osób dalej
widzę krzaczki i teraz nie wiem czy to ja dalej mam coś nie tak, może mnie
koś uświadomić??
--
Elżbieta

2. Data: 2006-11-07 17:38:03

Temat: Re: Odnośnie krzaczków [OT]
Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zmieniłam już coś w moich ustawieniach. Jednak u niektórych osób dalej
> widzę krzaczki i teraz nie wiem czy to ja dalej mam coś nie tak, może mnie
> koś uświadomić??
> --

no to sprawdź, czy ja rozsadzam krzaczki? ąąąćććźźźóóółłłyyy
Teli.

3. Data: 2006-11-07 17:38:39

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> no to sprawdź, czy ja rozsadzam krzaczki? ąąąćććźźźóóółłłyyy
> Teli.
sama ich nie widzę.
Teli.
Czy ktoś widzi?

4. Data: 2006-11-07 17:40:28

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message

> no to sprawdź, czy ja rozsadzam krzaczki? ąąąćććźźźóóółłłyyy
> sama ich nie widzę.
> Czy ktoś widzi?

Nie.
Anka

5. Data: 2006-11-07 17:43:49

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message

> Nie.
> Anka

To zastanawiam się w jakim celu mam zmienić ustawienia czytnika, bo chyba 2
osoby mi zarzucały, że coś mam źle. Ale jak to się objawia to nie mam
pojęcia.
Jeśli ktoś wie...
Teli.

6. Data: 2006-11-07 18:08:19

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Nov 2006 18:43:49 +0100, Księżniczka Telimena <b...@w...pl>
wrote:

> To zastanawiam si? w jakim celu mam zmieniae ustawienia czytnika, bo
> chyba 2
> osoby mi zarzuca?y, ?e co? mam 1/4 le. Ale jak to si? objawia to nie mam
> poj?cia.
> Je?li kto? wie...
> Teli.

Ja mam w Twoich postach krzaki. Może być tak, że niektóre programy usiłują
same rozpoznać kodowanie - i jak im się uda, wyświetlają OK. Inne programy
nie usiłują być mądrzejsze od wszystkich - i wyświetlają (poprawnie)
krzaczki.

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

7. Data: 2006-11-07 18:11:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message

> Ja mam w Twoich postach krzaki.

a ja mam w Twoich postach jej krzaki, a w jej postach juz nie.

iwon(K)a

8. Data: 2006-11-07 18:12:45

Temat: Re: OdnoĹ?nie krzaczkĂłw [OT]
Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości news:op.tinrb5o226l578@borek...

> [...]
> usiłują same rozpoznać kodowanie - i jak im się uda, wyświetlają
> OK. Inne programy nie usiłują być mądrzejsze od wszystkich - i

Ja poście księżniczki nie mam krzaczków, ale jak Ty cytujesz to w twoim
poście
mam jej i Twoje krzaczki
Ja krzaczyłam podobno i mi na jednej grupie podali to :
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime
Zrobiłam według instrukcji i już nie krzaczę.

Sylwia

9. Data: 2006-11-07 18:28:38

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> same rozpoznać kodowanie - i jak im się uda, wyświetlają OK. Inne programy
> nie usiłują być mądrzejsze od wszystkich - i wyświetlają (poprawnie)

znaczy jest to problem osoby ściągającej moje posty, czy mojego czytnika?
Teli.

10. Data: 2006-11-07 18:38:33

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> znaczy jest to problem osoby ściągającej moje posty, czy mojego czytnika?
> Teli.

Zapytaj na tej grupie pl.news.czytniki

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
"Kobiety są cudownie praktyczne. O wiele praktyczniejsze od nas.
W pewnego rodzaju sytuacjach często zapominamy wspomnieć o małżeństwie,

Będą mundurki w szkołach
Wyznanie przestępcy
konto bankowe dla dziecka?
Jeszcze jeden ciekawy link