Odór z buzi

1. Data: 2007-02-21 20:57:05

Temat: Odór z buzi
Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojej siostrze (30 l.) strasznie woni z buzi. Zapach ten jest odrażający, czuć
go nawet z metra. Jako, że jestem dobrze wychowany to nie rozmawiam z nią na te
tematy. Wydaje mi się, że ona zdaje sobie z tego sprawę ponieważ ostatnimi czasy
nagminnie żuje gumy (niestety bez rezultatów-odór jest tak silny, że przenika
przez miętową gumę). Smród ten ciężko określić-raczej nie jest to zapach wodoru
(zgniłych jajek), bardziej pasuje mi na skisły chlor.
Jakie mogą być przyczyny bardzo nieprzyjemnego zapachu wydobywającego się z jamy
ustnej: próchnica, gronkowiec, grzybica, inne?

2. Data: 2007-02-21 23:21:36

Temat: Re: Odór z buzi
Od: "BoldTM" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szafir lecz nieoszlifowany napisał(a):

> [...]
> mogą być przyczyny bardzo nieprzyjemnego zapachu wydobywającego się z
> jamy ustnej: próchnica, gronkowiec, grzybica, inne?

Poszukaj w internecie hasła "halitosis".

Pozdrawiam.

3. Data: 2007-02-22 11:42:18

Od: "Maciej Zacharski" <wormm@o+Wytnijto+2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapach wodoru
> (zgniłych jajek), bardziej pasuje mi na skisły chlor.

Gwoli scisłości, zapach zgniłych jajek to woń chlorowodoru (HCl). Wodór
jest bezwonny.

4. Data: 2007-02-22 12:25:07

Temat: Re:
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-02-22 12:42, Maciej Zacharski napisał/a:

> Gwoli scisłości, zapach zgniłych jajek to woń chlorowodoru (HCl). Wodór
> jest bezwonny.

A nie pomyliło Ci się aby z H2S, czyli siarkowodorem?

Anka P.

5. Data: 2007-02-22 18:32:49

Temat: Re: Re:
Od: "Maciej Zacharski" <wormm@o+Wytnijto+2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie pomyliło Ci się aby z H2S, czyli siarkowodorem?

pomyliło :)
oczywiście to siarkowodór, niezłą ścisłość wprowadziłem...
MZ

6. Data: 2007-02-23 07:41:22

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

............. Jako, że jestem dobrze wychowany to nie rozmawiam z nią na te
tematy...........

No właśnie. Nie rozmawiaj dalej, to na pewno jej pomożesz
Jacek

7. Data: 2007-02-23 20:29:18

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

szafir lecz nieoszlifowany wrote:

> [...]
> chlor. Jakie mogą być przyczyny bardzo nieprzyjemnego zapachu
> wydobywającego się z jamy ustnej: próchnica, gronkowiec, grzybica, inne?
Powinna najpierw pójść do dentysty. Może nie myje zębów i ma kamień na
zębach. Powinna myć i po myciu jeszcze nitkować. Może psuje się ząb pod
koroną lub mostkiem.
Jak dentysta zrobi swoje a zapach nie ustąpi powinna pójśc do lekarza
pierwszego kontaktu i wyeliminować gardło, zwieracze przełyku i żołądek
(skierowania do laryngologa i gastrologa).
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

Nadciśnienie....