Re: Odór z buzi

From: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odór z buzi
Date: Fri, 23 Feb 2007 21:29:18 +0100

szafir lecz nieoszlifowany wrote:

> Mojej siostrze (30 l.) strasznie woni z buzi. Zapach ten jest odrażający,
> czuć go nawet z metra. Jako, że jestem dobrze wychowany to nie rozmawiam z
> nią na te tematy. Wydaje mi się, że ona zdaje sobie z tego sprawę ponieważ
> ostatnimi czasy nagminnie żuje gumy (niestety bez rezultatów-odór jest tak
> silny, że przenika przez miętową gumę). Smród ten ciężko określić-raczej
> nie jest to zapach wodoru (zgniłych jajek), bardziej pasuje mi na skisły
> chlor. Jakie mogą być przyczyny bardzo nieprzyjemnego zapachu
> wydobywającego się z jamy ustnej: próchnica, gronkowiec, grzybica, inne?
Powinna najpierw pójść do dentysty. Może nie myje zębów i ma kamień na
zębach. Powinna myć i po myciu jeszcze nitkować. Może psuje się ząb pod
koroną lub mostkiem.
Jak dentysta zrobi swoje a zapach nie ustąpi powinna pójśc do lekarza
pierwszego kontaktu i wyeliminować gardło, zwieracze przełyku i żołądek
(skierowania do laryngologa i gastrologa).
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl