Boję się!

1. Data: 2001-10-05 09:59:33

Temat: Boję się!
Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam takie pytanko-czy okazać komuś milość to coś złego.
Czy może to być okazanie słabości drugiej osobie.
Boję się,że ten ktoś może mnie zanić.
Jeszcze nie wiem czy jest TEN człowiek.
Co zrobić.
Pozdrawiam.
Iwa.

1. Data: 2001-10-05 10:18:56

Temat: Re: Boję się!
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa"
> czy okazać komuś milość to coś złego.

Absolutnie nie.

> Co zrobić.

Zaryzykuj i mu ją okaż, tu na ziemi żyje się tylko raz.
Czemu okazywanie miłości (nie mylić z pożądaniem i całą resztą która z tego
może wyniknąć) uważasz za słabość?
Okazywanie miłości to jest niesamowita potęga osoby, która ją okazuje.
Patrz "Hym o miłości" św.Pawła

1. Data: 2001-10-05 10:23:12

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@w...pl> pisze:
> Mam takie pytanko-czy okazać komuś milość to coś złego.
> Czy może to być okazanie słabości drugiej osobie.
> Boję się,że ten ktoś może mnie zanić.
> Jeszcze nie wiem czy jest TEN człowiek.
> Co zrobić.

Okazuj ciepło i sympatię. Bądź miła. I nic więcej, to on
ma się starać :).

A jak nie, to niech spada na drzewo ;).
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-10-05 10:39:35

Temat: Odp: Boję się!
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pk1ef$kmb$...@d...ceti.com.pl...
> [...]
tego
> może wyniknąć) uważasz za słabość?
> Okazywanie miłości to jest niesamowita potęga osoby, która ją okazuje.

Witajcie.
Wszystko ladnie, pieknie, tyle tylko, ze wielu mezczyzn, ktorych uczuc nie
jest sie pewnym, wykorzystuje to milosne zaangazowanie do zaspokojenia
wlasnych ambicji i zadzy. Musisz byc pewna, czy Twoje uczucie jest
odwzajemnione.
Homer

1. Data: 2001-10-05 10:40:17

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> pisze:
> Absolutnie nie.

Tu się zgodzę. Ale może mieć różne skutki. A obawy Ewy
mogą być uzasadnione. Nie napisała, dlaczego się obawia.

> Zaryzykuj i mu ją okaż, tu na ziemi żyje się tylko raz.
Jeśli się boi, to niekoniecznie powinna.

> Czemu okazywanie miłości (nie mylić z pożądaniem i całą resztą
> która z tego może wyniknąć) uważasz za słabość?

Ale może Ewa czuje właśnie słabość do tej osoby.
Może się po prostu zakochała, a to jest uczucie, które jeszcze
nie jest miłością, ale jest silne i czasami może przesłonić rozsądek,
dlatego jest słabością.

> Okazywanie miłości to jest niesamowita potęga osoby, która ją okazuje.
> Patrz "Hym o miłości" św.Pawła
Myślę, że możecie mówić o zupełnie różnych "miłościach".

--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-10-05 10:45:30

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okazuj ciepło i sympatię. Bądź miła. I nic więcej, to on
> ma się starać :).

Swiete slowa, bo to zadaniem mezczyzny jest "walczyc" o swoja wybranke.
Slabosc okazesz, jak dasz mu do zrozumienia, ze go chcesz, pragniesz. A
milosc sama w sobie nie jest slaboscia - jest sila, ale dopiero wowczas, gdy
sie ja prawidlowo stymuluje. Kobiety maja, czesto nieswiadomie wplyw na
mezczyzn taki, ze okazuja milosc nie pokazujac jej.
Homer

1. Data: 2001-10-05 11:14:11

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Homer"
> Wszystko ladnie, pieknie, tyle tylko, ze wielu mezczyzn, ktorych uczuc nie
> jest sie pewnym, wykorzystuje to milosne zaangazowanie do zaspokojenia
> wlasnych ambicji i zadzy.

Tu jest właśnie pies pogrzebany :(
Wielu facetów właśnie tak ma - można się o tym przekonać często rozmawiając
w męskim gronie (bez kobiet) - np. jakaś siłownia, trening, itp. co wtedy
niektórzy myślą i jak "poetycko" wyrażają się o kobietach - po takich
rozmowach można wysnuć tylko jeden smutny wniosek, że kobiety takim gościom
są tylko potrzebne do łóżka :(
Smutna prawda.

1. Data: 2001-10-05 11:15:41

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"CHANI"
> Myślę, że możecie mówić o zupełnie różnych "miłościach".

A jaka jest ta inna "miłość" według Ciebie?

1. Data: 2001-10-05 11:29:22

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"CHANI"
> boi się odrzucenia przez faceta.

W drugą stronę też to występuje więc niech się nie przejmuje.

1. Data: 2001-10-05 11:30:38

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

> A jaka jest ta inna "miłość" według Ciebie?

Wg mnie miłość niejedno ma imię :).

A tak w ogóle to nieważne, jaka jest wg mnie - ważne, co
miała na myśli Ewa, która rozpoczęła wątek.

Porusza ona właściwie nie problem miłości jako takiej,
ale skomplikowany problem relacji damsko-męskich.
Przecież nie pisała np. "czy okazać miłość matce, bratu..."
tylko o tym, że boi się odrzucenia przez faceta.
--
| /^ ) ( /^\ (\ ( ( | Under construction: | ( * * )
| \_ )~( )~( ) \) ) | http://www.chani.org | ((*))

Zazdrość
uzaleznienia ...
miejsca...