Re: Deja vu

1. Data: 2000-01-27 22:35:17

Temat: Re: Deja vu
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kalinowski wrote in message ...
>Deja vu powstaje gdy obraz widziany np lewym okiem dochodzi do mozgu
>odrobine pozniej niz prawym. Mozg wtedy swiruje i mamy wrazenie ze juz to
>widzielismy....that's all.

Wtedy ciagle bys zyl pol sekundy do przodu....

Pajonk

1. Data: 2000-01-28 22:41:14

Temat: Odp: Deja vu
Od: "Ewka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wytłumaczenie, ale czy są na to jakieś naukowe dowody?
Czy to tylko spekulacje teoretyczne naukowców, którzy nie mogąc czegoś
zrozumieć wysnuwają coraz ciekawsze teorie ?
Deja vu jest tak realne, że wprost nie do uwierzenia. Czasem odpowiadm
komuś zanim mnie o coś zapyta.
--
Ewka.
Użytkownik Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup

1. Data: 2000-01-30 00:00:10

Temat: Re: Odp: Deja vu
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jan 2000, Ewka wrote:

> Dzięki za wytłumaczenie, ale czy są na to jakieś naukowe dowody?

Na te bzdury o docieraniu obrazu w roznym tempie? Oczywiscie,
nie - deja vu to chwilowe zaburzenie funkcjonowania pamieci, a nie
zmyslu wzroku :-)

> Czy to tylko spekulacje teoretyczne naukowców

raczej spekulacje Lukasza, ktory czegos nie zrozumial, albo zle
zapamietal.

pozdrawiam, mg

UIN: 5307148

1. Data: 2000-01-30 00:39:06

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewka wrote in message ...
> [...]
>zrozumieć wysnuwają coraz ciekawsze teorie ?
>Deja vu jest tak realne, że wprost nie do uwierzenia. Czasem odpowiadm

Dokladnie. I wiesz co? Czasem to pomaga w zyciu, ale czesto jest to tak
dziwne ze przeszkadza bo zupelnie odrywam sie od rzeczywistosci i wracam do
tego.....

Pajonk

1. Data: 2000-01-30 00:39:07

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. Grzeca wrote in message ...
On Fri, 28 Jan 2000, Ewka wrote:

Oczywiscie,
nie - deja vu to chwilowe zaburzenie funkcjonowania pamieci, a nie
zmyslu wzroku :-)

A co ma pamiec do przewidywania, o ile mi wiadomo to pamiec gromadzi obrazy
o tym co juz sie zdarzylo, a nie o tym co bedzie. No chyba ze przychylasz
sie do mojej wersji wytlumaczenia ze istnieje pamiec absolutna, ktora
pamieta to co bedzie i to co bylo. A przewidujac laczymy sie z nia
podswiadomie (nie wiem, moze to dziala w okreslonych warunkach, miejscu
czasie itp.) i korzystamy z jej wiedzy.

Pajonk

1. Data: 2000-01-30 16:34:50

Od: "Krzysztof Piech" <k...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat napisał(a) w wiadomości: ...

>Dokladnie. I wiesz co? Czasem to pomaga w zyciu, ale czesto jest to tak
>dziwne ze przeszkadza bo zupelnie odrywam sie od rzeczywistosci i wracam do
>tego.....

do MATRIX'a? Pamietacie ta scene z deja vu?

A propos tematu:
Jade autobusem, straszna nuda; mysle sobie, ze fajnie by bylo, jakby cos sie
stalo sila woli, np. zlamala sie wycieraczka. I co? Po chwili sie zlamala.
inny przyklad: Szukam siostry i wiem, ze moze isc jedna z 2 drog. Bezblednie
wybieram wlasciwa (autentycznie).
Jestem na uczelni i poczulem, ze wbrew logice i moim zwyczajom powinienem
isc inna droga. I co? Spotykam droga przyjaciolke, ktora przyjechala do
kraju na kilka dni, a nie widzialem ja z pol roku. Mam jeszcze wiele takich
przykladow.

Deja vu?

Pozdro,

K.P.

1. Data: 2000-01-30 23:00:41

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Piech:
> Deja vu?

Telepatyczne 'przyciaganie' w wyniku 'zageszczenia' emocji w okreslonym
waskim wycinku czaso-przestrzeni...?
A moze opatrznosc...?

Pozdrawiam. :)
--
Czarek

1. Data: 2000-01-31 00:23:13

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek wrote in message ...
>Telepatyczne 'przyciaganie' w wyniku 'zageszczenia' emocji w okreslonym
>waskim wycinku czaso-przestrzeni...?
>A moze opatrznosc...?
>
>Pozdrawiam. :)

Whatever. I tak mi sie to podoba.

Pajonk

1. Data: 2000-01-31 12:33:28

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Jan 2000, Pajonk Hfat wrote:

> A co ma pamiec do przewidywania

A co ma deja vu do przewidywania? 8-0

1. Data: 2000-02-05 11:17:11

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. Grzeca wrote in message ...
>On Sun, 30 Jan 2000, Pajonk Hfat wrote:

>A co ma deja vu do przewidywania? 8-0

Wydaje mi sie ze swiadome, kontrolowane deja vu to wlasnie przewidywanie.

Pajonk

Re: Deja vu
Re: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?
Re: Odp: Odp: Odp: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?
Re: Odp: Odp: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?
Re: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?