Dla smakoszy piwa

1. Data: 2004-04-03 08:32:52

Temat: Dla smakoszy piwa
Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję kruchutkie bitki wołowe w piwie czyli KARBONADA WOŁOWA..rodzinka
zajadała aż uszy się trzęsły..przepis jest prościutki..kupujemy
wołowinę..kroimi w plasterki lub w kostkę jak kto woli..obsmażamy mięsko
wraz z pokrojoną cebulką i wrzucamy do rondla..mięsko zalewamy jasnym piwem
dodajemy łyżkę koncentratu pomidorowego..dusimy pod przykryciem na małym
ogniu aż będzie miękkie..doprawiamy do smaku solą i pieprzem..pod koniec
duszenia dodajemy zasmażkę Knorr lub własnej produkcji :)...podajemy wraz z
kopytkami obficie posypując karbonadę natką z pietruszki... SMACZNEGO

1. Data: 2004-04-03 08:37:36

Temat: Re: Dla smakoszy piwa
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c4lsbh$l7k$1@charlie.news.tkdami.net> Mika wrote:
> proponuję kruchutkie bitki wołowe w piwie czyli KARBONADA WOŁOWA..

KARBONADKA ? ;-) Na pewno pyszniutka.

> [...]
> solą i pieprzem..pod koniec duszenia dodajemy zasmażkę Knorr lub
> własnej produkcji :)...podajemy wraz z kopytkami

Kopytkami tej krówki, co z niej mięsko?

obficie posypując
> karbonadę natką z pietruszki... SMACZNEGO

DZIĘKUJEMY!!!!!

Władysław

1. Data: 2004-04-03 08:50:16

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hihihi.. nie... z kluskami :)))
Pozdrowienia

1. Data: 2004-04-03 09:00:23

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

no jak można tak marnować piwo?
pepe

--
PEPE
http://pepe.krakow.pl

1. Data: 2004-04-03 09:05:49

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c4lueg$l6b$1@skipper.rmf.pl> PEPE wrote:
> no jak można tak marnować piwo?

Piwa jest naświecie dużo i jest niedrogie.

Władysław

1. Data: 2004-04-03 09:13:33

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Piwa jest naświecie dużo i jest niedrogie.
>
> Władysław

haha!
dobra kontra! :))
mimo wszystko utrzymywać będę, że piwo służy do picia a nie do jedzenia...
pozdrawiam
pepe
--
PEPE
http://pepe.krakow.pl

1. Data: 2004-04-03 09:25:24

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie marudź....marsz do kuchni przyrządzać karbonadę ;)))

1. Data: 2004-04-03 09:28:45

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie marudź....marsz do kuchni przyrządzać karbonadę ;)))

no już, już...
idę właśnie...
tylko dokończę to piwo
na szczęście mam drugie :)))
pepe

--
PEPE
http://pepe.krakow.pl

1. Data: 2004-04-03 09:55:04

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c4lv75$v6l$1@skipper.rmf.pl> PEPE wrote:

> haha!
> dobra kontra! :))
> mimo wszystko utrzymywać będę, że piwo służy do picia a nie do
> jedzenia...

Trzymając się tego nie zjesz nigdy galonki po bawarsku.

Władysław

1. Data: 2004-04-03 11:37:05

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c4ltc4$97j$1@charlie.news.tkdami.net> Mika wrote:
> hihihi.. nie... z kluskami :)))

Tyle było zdrobnień w Twoim tekście, że myślałem, że "kopytka" też do
nich należą.
Władysław

nowe przepisy na www.kulinaria.zine.pl
ZUPA TAJSKA (kurczak,kokos,trawa cytrynowa ?)
"Salatka pod pierzynka" na Wielkanoc i inne okazje
nie ma jak grupa!!!
Niezależny portal konsumentów - KONSUMENT...