Doprawienie kremu z pieczarek

1. Data: 2004-04-03 08:28:35

Temat: Doprawienie kremu z pieczarek
Od: Iza <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza solą i pieprzem, czym jeszcze doprawiacie krem z pieczarek?
Macie jakieś swoje wypróbowane sposoby?
I jeszcze jedno. Zamierzam podać z makaronem. Posypać to natką pietruszki a
może lepiej koperkiem?
Szary kolorek jest trochę smętny;)
Właśnie gotuje dla wyjątkowych gości i zależy mi żeby był naprawdę dobry.

Pozdrowienia
Iza

1. Data: 2004-04-03 10:48:37

Temat: Re: Doprawienie kremu z pieczarek
Od: "ania" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posypać to natką pietruszki a
> może lepiej koperkiem?

zdecydowanie NATKA!

1. Data: 2004-04-03 22:24:01

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> zdecydowanie NATKA!

Koperek! Poza tym trzeba z wyczuciem, ale wyraznie dosolic i doprawic
czarnym pieprzem, inaczej jest po prostu słodkie.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-04-03 22:45:19

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza ( i...@o...pl ) napisał:
> [...]
> Szary kolorek jest trochę smętny;)
> Właśnie gotuje dla wyjątkowych gości i zależy mi żeby był naprawdę dobry.

Pietruszką.
A o śmietanie nie zapomnij ;) (nie bedzie szare)

Iwona

1. Data: 2004-04-03 23:59:13

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@o...pl> wrote in message
> Poza solą i pieprzem, czym jeszcze doprawiacie krem z pieczarek?
Gałką muszkatołową - jeśli lubisz ten smak, oczywiście.

Hania

Dla smakoszy piwa
nowe przepisy na www.kulinaria.zine.pl
ZUPA TAJSKA (kurczak,kokos,trawa cytrynowa ?)
"Salatka pod pierzynka" na Wielkanoc i inne okazje
nie ma jak grupa!!!