Homeopatia - medorrhinum

1. Data: 2003-05-10 23:26:27

Temat: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Ella" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu lekarz domowy zapisał mi medorrhinum na ostrogi piętowe. Nie
wzięłam od razu, bo miałam inny środek przeciwbólowy, poza tym trochę mnie
odstręczyło pochodzenie tego leku (z wydzielin ludzkich - rzeżączka).
Może bym i teraz zaczęła stosować :( ale nie wiem, czy dobrze odczytałam
dawkowanie: 10 granulek co dwa tygodnie. Czy to możliwe?

2. Data: 2003-05-12 23:19:45

Temat: Re: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Ella" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ella" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może bym i teraz zaczęła stosować :( ale nie wiem, czy dobrze odczytałam
> dawkowanie: 10 granulek co dwa tygodnie. Czy to możliwe?

Czyżby nikt na tej grupie nie orientował się w dawkowaniu leków
homeopatycznych?
Szkoda....

Mimo wszystko nie tracę nadziei na odpowiedź - podpowiedź.

Pozdrawiam
Ela

3. Data: 2003-05-13 07:10:33

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

Takie dawkowanie jest możliwe. Ale w homeopatii sposób dawkowania jest
dobierany dość indywidualnie- myślę, że nikt przez internetnie powie ci,
żebyś łykała np. 2 granulki dziennie (tym bardziej, ze wiele osób nie wierzy
w homeopatię).

4. Data: 2003-05-13 16:40:37

Temat: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tym bardziej, ze wiele osób nie wierzy
> w homeopatię).

A co tu ma wiara?
Albo sie coś wie, albo nie.
Homeopatia jest nauką i ma swoje podstawy oparte na wiedzy.
pzdrw
Madab

5. Data: 2003-05-13 17:28:42

Temat: Re: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: Digit <d...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madab" <o...@p...onet.pl> wrote in

> A co tu ma wiara?
> Albo sie coś wie, albo nie.
> Homeopatia jest nauką i ma swoje podstawy oparte na wiedzy.
> pzdrw
> Madab

W takim razie prosze podzielic sie ta wiedza ;-)
Homeopatia nie jest nauka. Nie jest oparta na wiedzy (bo teorie
pamieci wody to przepraszam bardzo nie wiedza tylko cos z
szamanizmu, piramidek energetycznych itp)
ZTCW to raczej wiara (czytaj efekt placebo)
Zajrzyj do archiwum bylo tu duuuuzo tego.

Pozdrawiam
DArek
Darek

6. Data: 2003-05-13 19:24:01

Temat: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie prosze podzielic sie ta wiedza ;-)

Dzielę się polecając książkę "Homeopatia dla wszystkich" dr dr Sheily i
Robina Gibson wydaną przez Państwowy Zakład Wydawnictw Lekarskich :-))

> Homeopatia nie jest nauka. Nie jest oparta na wiedzy (bo teorie
> pamieci wody to przepraszam bardzo nie wiedza tylko cos z
> szamanizmu, piramidek energetycznych itp)
> ZTCW to raczej wiara (czytaj efekt placebo)

Nie Ty decydujesz co jest nauką. Polecam Ci zainteresować się nowoczesną
fizyką. Może Cię trochę oświeci.

> Zajrzyj do archiwum bylo tu duuuuzo tego.

To ma być argument ;-)
Pozdrawiam
Madab

7. Data: 2003-05-13 19:41:40

Temat: Re: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: Digit <d...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madab" <o...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
Sheily
> i Robina Gibson wydaną przez Państwowy Zakład Wydawnictw

Wydawnictwa wydaja to co sie sprzeda i tyle w tym temacie.

> Nie Ty decydujesz co jest nauką. Polecam Ci zainteresować się
> nowoczesną fizyką. Może Cię trochę oświeci.

Interesuje sie troche nowoczesna fizyka, i jakos nie zauwazylem
zeby
fizycy (poza wyjatkami, nielicznymi zreszta) wierzyli w cos
takiego jak
pamiec wody

Kryteria uprawiania nauki sa dosc proste, a ja nie jestem uparty.
Gotowy jestem zmienic zdanie gdy pokazesz mi artykol naukowy
opublikowany w recenzowanym czasopismie stwierdzajacy ze leki
homeopatyczne dzialaja, gdzie bedzie opisany mechanizm ich
dzialania
(oczywiscie badania musza byc potwierdzone - czyli inny artykol, i
przeprowadzone na odpowiedznio duzej grupie)

A do archiwum zajrzyj bo temat ten wielokrotnie juz tu sie
pojawial.

Pozdrawiam
DArek

8. Data: 2003-05-13 19:55:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madab <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie Ty decydujesz co jest nauką. Polecam Ci zainteresować się nowoczesną
> fizyką. Może Cię trochę oświeci.

A ci, co o tym decydują, już dwa razy uhonorowali Bienveniste'a antynoblem.
No i jego wyników nie udało się nikomu powtórzyć.

JoP

9. Data: 2003-05-13 20:53:11

Temat: Odp: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydawnictwa wydaja to co sie sprzeda i tyle w tym temacie.

...czyli wszystkie książki są nic nie warte? ;-)

> fizycy (poza wyjatkami, nielicznymi zreszta) wierzyli w cos
> takiego jak

...to fizyka wynika z wiary? ;-)

> Kryteria uprawiania nauki sa dosc proste, a ja nie jestem uparty.
> Gotowy jestem zmienic zdanie gdy pokazesz mi artykol naukowy
> opublikowany w recenzowanym czasopismie stwierdzajacy ze leki

...widzę, że mało wiesz o dopuszczaniu do publikacji w recenzowanym
czasopismie tylko tego co jest z trendem . No i jeśli tylko czasopisma są
dla Ciebie dowodami naukowymi to nie mamy o czym rozmawiać.
pzdrw
Madab

10. Data: 2003-05-13 23:00:08

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madab wrote:

> Dzielę się polecając książkę "Homeopatia dla wszystkich" dr dr Sheily i
> Robina Gibson wydaną przez Państwowy Zakład Wydawnictw Lekarskich :-))

a to chyba nie jest literatura fachowa tylko cos na ksztalt poradnika, a
te niewiele maja wspolnego z wiedza, raczej bardziej opieraja sie na
modzie...
Nie polecam, mimo wszystko.

> Nie Ty decydujesz co jest nauką. Polecam Ci zainteresować się nowoczesną
> fizyką. Może Cię trochę oświeci.

> To ma być argument ;-)
> Pozdrawiam
> Madab

zalezy kto sie wypowiadal - jezeli lekarz badz farmaceuta to z pewnoscia
wie, o czym pisal.
Generalnie zgadzam sie z przedpisca, ze chodzi bardziej o efekt placebo.
Psychiczne nastawienie pacjenta + podatnosc na placebo moze zdzialac
bardzo wiele, a na tym opiera sie homeopatia.

Anka

hemoroidy
Re: Arachnofobia + pająki a alergicy
Help! Powikłania zapalenia mózgu?