Jak popełnić samobójstwo?

1. Data: 2000-01-09 16:32:26

Temat: Jak popełnić samobójstwo?
Od: "Bezsenny z Opola" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze!
Przepraszam Was, że poruszam tak smutny temat, ale życie stało się dla mnie
piekłem. Błagam Was o pomoc, bo nie chcę już żyć. Mam 26 lat, a moje życie
już całkowicie legło w gruzach i nie widzę innego wyjścia. Trzy lata temu
straciłem na zawsze swoją ukochaną córeczkę Magdę i od tego czasu moja
dziewczyna zmieniła się nie do poznania. Co zresztą mnie nie dziwi, bo ja
też ledwo trzymałem się kupy. Od tego czasu często się kłóciliśmy, choć nie
była to nasza wina. Ja byłem dla mojej dziewczyny najlepszym facetem jakim
mogłem, ale to nie wystarczyło. Rzuciła mnie i powiedziała, że już mnie nie
kocha. Wiem, że to nieprawda. Po prostu w mojej obecności ona nie mogła
zapomnieć o tym co się stało. Ja kocham ją tak bardzo, że nie potrafię bez
niej żyć. Straciłem jedyne dwie osoby, które kochałem w swoim życiu.
Próbowałem się odkochać i zakochać na nowo. Teraz już wiem, że to
niemożliwe. Serce nie sługa. Byłem przez pewien okres z inną kobietą, ale
zawsze myślę tylko o mojej dziewczynie. Uczciwość nie pozwalała mi wiązać
się z kobietą, której nie kocham. Później poznawałem inne kobiety, ale
zawsze myślałem o tej jednej jedynej, którą kocham. Teraz straciłem już
wszelką nadzieję, że kiedykolwiek będziemy znowu razem i że mogę znaleźć
inną, którą pokocham. Nie chcę życia w męczarniach. Jestem kłębkiem nerwów.
Wiem, że skrzywdzę ją bardzo odbierając sobie życie, ale już dłużej nie
mogę. Moje życie to koszmar. Proszę Was bardzo pomóżcie mi rozstać się z tym
bezsensownym życiem.
Jarek

2. Data: 2000-01-09 18:58:44

Temat: Re: Jak popełnić samobójstwo?
Od: "Alexandra Łukuć" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezsenny z Opola <j...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Wiem, że skrzywdzę ją bardzo odbierając sobie życie, ale już dłużej nie
> mogę. Moje życie to koszmar. Proszę Was bardzo pomóżcie mi rozstać się z

Nie mam pojęcia jak popełnić samobójstwo. Wiem jedno: nie chcę, żebyś
targnął się na swoje życie. Wymyśl coś, żeby je utrzymać. Trzymam za Ciebie
kciuki.

3. Data: 2000-01-09 19:46:34

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezsenny z Opola napisał(a) w wiadomości: <85ad86$2vc$1@news.onet.pl>...
>Drodzy grupowicze!
>mogę. Moje życie to koszmar. Proszę Was bardzo pomóżcie mi rozstać się z
tym
>bezsensownym życiem.

Nie potrafisz samemu wisielczej petli? Az internetu Ci do tego potrzeba?
Oddaj przynajmniej komus, kto chce zyc, swoje organy...

Adam B.

4. Data: 2000-01-09 21:17:59

Od: "Alexandra Łukuć" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus <a...@m...pl> wrote in message

> Nie potrafisz samemu wisielczej petli? Az internetu Ci do tego potrzeba?
> Oddaj przynajmniej komus, kto chce zyc, swoje organy...

> [...]

8-O

5. Data: 2000-01-10 07:36:26

Od: m...@c...med.pl (Marek Wasilewski) szukaj wiadomości tego autora

In article <85ad86$2vc$1@news.onet.pl>, "Bezsenny z Opola" <j...@f...onet.pl>
wrote:
pójdŸ ty do psychiatry- jest to reakcja depresyjna na stress. Samobójstwo
nigdy nie jest rozwišzaniem (pewnie jest ktoœ, komu jesteœ potrzebny).

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital ZakaŸny
Warszawa

6. Data: 2000-01-10 07:45:08

Od: "Bezsenny z Opola" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oddam swoje organy, oddam. Napisałem już testament. A co do pętli, to nie
pytam po to by dowiedzieć się jak się zabić, lecz jak się zabić bez
zbytecznych cierpień. Życie było dla mnie już wystarczającym cierpieniem,
więc choć w ostatnich sekundach swego życia nie chciałbym cierpieć.

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85ap1a$3b0$...@s...icm.edu.pl...

7. Data: 2000-01-10 08:30:57

Od: "Bezsenny z Opola" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko kto i gdzie mnie potrzebuje?
A u psychiatry już byłem i jak widać nic z tego nie wynikło.
Jarek

Użytkownik Marek Wasilewski <m...@c...med.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:_Zfe4.5495$X...@n...tpnet.pl...

8. Data: 2000-01-10 15:40:09

Od: "PiotrCF" <P...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Bezsenny z Opola napisał w wiadomości:
>Tylko kto i gdzie mnie potrzebuje?
>A u psychiatry już byłem i jak widać nic z tego nie wynikło.

Widocznie trafiłeś do nieodpowiedniego. Poszukaj innego
albo/i sam spróbuj zwalczyć depresję - zobaczysz, że potem sam
będziesz się dziwił, jak mogłeś myśleć tak jak teraz.

Spróbuj przeprowadzić się na jakiś czas w inne miejsce.
A zimą na depresje pomaga doświetlanie jasnym światłem
(po zachodzie słońca, załóż kilka razy jaśniejsze oświetlenie
niż normalne).

PF

9. Data: 2000-01-10 16:21:14

Temat: Odp: Jak popełnić samobójstwo?
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm ... trudno napisac nie zalamuj sie. Ale z drugiej strony zobacz sam
tysiace dzieci chorych ktore walcza o kazda minute zycia, ich rodzice i
bliscy jak musza cierpiec - nie jestes sam. Wystarczy znalezc sobie jeden
marny cel w zyciu i czasem wszystko moze sie zmienic. Wiadomo ze nic ani
nikt nie odda Ci dziecka , ale to nie znaczy ze nie mozesz miec ich wiecej.
Tysiace razy myslaam o tym co bym zrobila gdyby mojemu dziecku cos sie
stalo - wiem napewno ze nigdy w zyciu nic by mi jej nie zastapilo ale nie
odebralabym sobie zycia chociazby ze wzgledu na szacunek do rodzicow -
pomysl sam. Postaw sie w sytuacji ze Twoje dziecko odbiera sobie zycie -
nigdy nie jest sie samemu - mamy osoby ktore kochamy rodzicow dzieci
przyjaciol - osoby ktorym na nas zalezy. Dostales zycie i powinienes go
szanowac bez wzgledu na to jak bardzo cierpisz. Przeczytalam Twoj post i
wiesz jedno wydaje mi sie ze zle zrobiles : ze pozwoliles oddejsc kobiecie
ktora kochasz i ktora Ciebie kocha - w takich sytuacjach najlepszym
rozwiazaniem jest miec drugie dziecko i to wlasnie powinniscie zrobic. To ze
odbierzesz sobie zycie niczego nie zmieni , a jesli ta kobieta Cie kocha to
jeszcze narobisz wiecej szkod.
Mam nadzieje ze nie popelnisz tego bledu.
Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw

* * *

10. Data: 2000-01-10 17:49:41

Temat: Re: Odp: Jak popełnić samobójstwo?
Od: Stanecki Tomasz <f...@p...wpk.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
samobojstwo ?
hmmm

zdaje sobie sprawe, ze bardzo cierpisz
ale

raz

mnie tez nie wszystko wychodzi jak trzeba
zawsze jednak mysle tak:
sa lata chude - musza nadejsc i te lepsze
ale - trzeba cos robic w tym kierunku
[ nie mozna usiasc i plakac ]
nie mysl o smierci
[ pomysl jak moze byc za 5, 10, moze 20 lat - moze byc ci wtedy troche
glupio, ze chciales sie zabic ]

dwa

moj sternik czasem mawial: 'nie zawsze jest jak chcesz...'

trzy

poczytaj jeszcze posting basi

pozdrowienia
tomek