Jedzenie na 3 tygodnie

1. Data: 2003-03-26 08:48:23

Temat: Jedzenie na 3 tygodnie
Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Wybieram się na trzy tygodnie w miejsce prawie
pozbawione cywilizacji. Piszę, że prawie, bo jest
tam dobra woda, garnki, mała kuchenka gazowa
i mała chłodziarka zasilana z agregatu prądotwórczego.
Ale do najbliższego sklepu jest 15 km i nie będzie
czasu na wyprawy.

Co ze sobą zabrać, aby starczyło jedzenia
na trzy tygodzie dla dwóch dorosłych osób?

Poradźcie coś...

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2003-03-26 08:53:24

Temat: Re: Jedzenie na 3 tygodnie
Od: c...@s...com.pl (celej) szukaj wiadomości tego autora

cześć ! bylem w takim odludziu w bieszczadach ! po pierwsze : kasze !
drugie : makarony !
trzecie : zasolone miesko z przyprawami !(może leżeć do 2 tygodni)
czwarte : mąka !
piąte : sucha wędlina zawinięta w liście chrzanu lub kapusty
włoskiej
szóste : chęci !!
powodzenia !!!!

1. Data: 2003-03-26 09:18:04

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze puszki i puszeczki
bułka tatra
oliwa
przyprawy
jajeczka

A swoją drogą jadłeś kiedyś kotlety z konserwy mięsnej?

Danka (mogę jechać z wami?)

1. Data: 2003-03-26 09:21:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktabaczynski wrote:

> Co ze sobą zabrać, aby starczyło jedzenia
> na trzy tygodzie dla dwóch dorosłych osób?

Mięsa zawekuj i pasteryzuj w porcjach na jeden raz - mnie
się sprawdzaly schab i cielęcina robione z przeróżnymi
ziołami, żeby smak się nie znudził. Z puszek - zielony groszek,
kukurydza,
ananas, brzoskwinie, mandarynki. Z surowizny - jakiś czas może wytrzymać

kapusta, grapefruity,cytryny, cebula. Serki Hohland, te pakowane każdy
plasterek osobno, też powinny wtrzymać. Oczywiście makaron, ryż kasza.
Jezeli chcecie zupy, to też zawekuj.
Acha, pasteryzować 3 razy po godzinie to nie to samo, co raz przez trzy
godziny :-) No i pewnie zapomnialam o mnóstwie rzeczy, wymyśl sobie cos
wiecej.

Krycha

1. Data: 2003-03-26 09:26:24

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ktabaczynski" <k...@s...com.pl> wrote in

> Co ze sobą zabrać, aby starczyło jedzenia
> na trzy tygodzie dla dwóch dorosłych osób?

mozna zabrac rozne polprodukty (granulaty) sojowe, ktore my nazywamy
"ludzkim miesem". sa bardzo lekkie i latwe w transporcie. po ugotowaniu i
przyprawieniu na podobienstwo miesa (albo inaczej) sa jadalne i dosc
pozywne.

peyton

--
\___/
*---________-o O- Aby uzyskać kawałek mięsa, który zjadasz

1. Data: 2003-03-26 10:48:55

Temat: Odp: Jedzenie na 3 tygodnie
Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "ludzkim miesem". sa bardzo lekkie i latwe w transporcie. po ugotowaniu i
> przyprawieniu na podobienstwo miesa (albo inaczej) sa jadalne i dosc

Dzięki! Ale tej soi nie jesteśmy w stanie przełknąć...

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2003-03-26 10:49:49

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Acha, pasteryzować 3 razy po godzinie to nie to samo, co raz przez trzy
> godziny :-) No i pewnie zapomnialam o mnóstwie rzeczy, wymyśl sobie cos

Bardzo dziekuję! No właśnie nie bardzo potrafiłem wymyśleć...

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2003-03-26 10:51:14

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jeszcze puszki i puszeczki
> bułka tatra
> oliwa
> przyprawy
> jajeczka
>
> A swoją drogą jadłeś kiedyś kotlety z konserwy mięsnej?

Dziękuję!

A z takimi kotletami jeszcze nie miałem do czynienia...
Jak to się robi?

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2003-03-26 10:54:20

Od: "MW" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogole to gdzie jedziecie?

1. Data: 2003-03-26 11:01:04

Temat: Re: Odp: Jedzenie na 3 tygodnie
Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki! Ale tej soi nie jesteśmy w stanie przełknąć...

o ile pamietam trzeba ja najpierw namoczyc, a potem solidnie przyprawic.
ale nie namawiam na sile ;-)

peyton

--
\___/