Kosmetyki Sterling plus Fruttini

1. Data: 2003-03-21 16:07:48

Temat: Kosmetyki Sterling plus Fruttini
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za firma - Sterling?
Widzialam puder tej firmy i zastanawialam sie nad eksperymentem, ale mi sie
nazwa niemilo skojarzyla 8-]
Czy maja tylko kolorowke?

A z zakupow:
Namierzylam wczoraj krem Fruttini i kupilam:))))
Pachnie delikatnie, niesztucznie, nawilza swietnie i wyglada w lazience
oblednie. Cudo za 20 zl!!!

Kaska ukontentowana

1. Data: 2003-03-22 17:26:36

Temat: Re: Kosmetyki Sterling plus Fruttini
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie kupilas Fruttini ??
K.

1. Data: 2003-03-23 18:09:03

Od: "H@n!a" <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
A co to za krem Fruttini? Nigdy o nim nic nie slyszalam?

h@n!a

1. Data: 2003-03-23 20:13:52

Temat: Odp: Kosmetyki Sterling plus Fruttini
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to za krem Fruttini? Nigdy o nim nic nie slyszalam?

Możesz sobie o tych kosmetykach pooglądać na stronie:
http://www.tmsint.com.pl/fruttini/
Firma ma takie duże kremy do ciała w pudełkach o fajnych zapachach.
Podejrzewam, że o tym pisała Skakanka

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-24 08:22:03

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Firma ma takie duże kremy do ciała w pudełkach o fajnych zapachach.
> Podejrzewam, że o tym pisała Skakanka

Wlasnie o tym.
Miodzio!
A kupilam w M1, jest tez w Geancie.

Kaska

1. Data: 2003-03-24 11:14:03

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie o tym.
> Miodzio!
> A kupilam w M1, jest tez w Geancie.

a jaki zapach.? Bo ja tylko widziałam wiśniowy i miodowy. A mi się
marzy Candy Cream (karmelowo - migdałowa)... Tylko nigdzie go nie
spotkałam...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-24 11:18:37

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jaki zapach.? Bo ja tylko widziałam wiśniowy i miodowy. A mi się
> marzy Candy Cream (karmelowo - migdałowa)... Tylko nigdzie go nie
> spotkałam...

No wlasnie!
Ja tez marzylam o Candy Cream, ale widzialam tylko wisniowy i miodowy, wiec
kupilam te waniliowa wisnie i nawet jestem zadowolona.
Jak sie wkurze to kupie przez internet:)

Kaska

1. Data: 2003-03-24 11:40:51

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miodowy, wiec
> kupilam te waniliowa wisnie i nawet jestem zadowolona.
> Jak sie wkurze to kupie przez internet:)

A mogę poprosić adres tej strony, na której można zakupić ten balsam
przez internet.
Ja na razie mam wystarczającą ilość balsamów (powiedziałabym nawet że
aż nadto), ale kiedyś w przyszłości (pewnie niedalekiej:-)) )
chciałabym kupić ten krem do ciała o zapachu karmelowo-migdałowym....

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-24 11:55:44

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co?
> Zajrzalam wlasnie na te strone, gdzie bylo dosc duzo tych kosmetykow,
miedzy
> innymi ten krem i gucio!
> Kremu juz nie ma.
>
> Adres podaje - sa inne kosmetyki Fruttini, ale niczego stamtad nie
> zamawialam, a strona wyglada zupelnie nieprofesjonalnie, wiec nie
biore
> odpowiedzialnosci;)

Dziękuję za linka. Chyba jednak będę musiała się porozglądać w zwykłych
sklepach...
Ale to tak już przy okazji...
pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-24 11:55:50

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Adres podaje - sa inne kosmetyki Fruttini, ale niczego stamtad nie
zamawialam, a strona wyglada zupelnie nieprofesjonalnie, wiec nie biore

http://www.perfumki.pl/index2.htm

Kaska

> [...]
> aż nadto), ale kiedyś w przyszłości (pewnie niedalekiej:-)) )
> chciałabym kupić ten krem do ciała o zapachu karmelowo-migdałowym....

Lancaster
Peeling enzymatyczny - Kolastyna
jaki krem????
Drogie i tanie...