Która witamina przeciw komarom ???

1. Data: 2001-08-27 05:24:38

Temat: Która witamina przeciw komarom ???
Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam uprzejmie,
Podobno zażywanie jednej z witamin, odstrasza trochę komary ? Czy jest w tym
choć część prawdy ? Jeżeli tak, proszę o informację - która ?

Dziękuję,
Paweł

2. Data: 2001-08-27 09:52:55

Temat: Odp: Która witamina przeciw komarom ???
Od: "Bacarelli" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mcm4k$9hv$...@n...onet.pl...
> [...]
tym
> choć część prawdy ? Jeżeli tak, proszę o informację - która ?

chyba ktoras z grupy B ale nie pamietam numeru chyba B6 albo B12

3. Data: 2001-08-27 12:36:59

Temat: Re: Która witamina przeciw komarom ???
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Aug 2001, Paweł wrote:

> Podobno zażywanie jednej z witamin, odstrasza trochę komary ? Czy jest w tym
> choć część prawdy ? Jeżeli tak, proszę o informację - która ?

o randomizowanych na ten temat badaniach nie slyszalem ale na podstawie
eksperymentow na ludziach= na sobie wiem, ze dziala Bcomplex ale trzeba
brac w wiekszej dawce, przynajmniej na mnie dzialalo to, gdy jezdzilem
na Mazury (10 lat temu)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-08-27 16:31:00

Temat: Re: Odp: Która witamina przeciw komarom ???
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacarelli napisał(a):

> chyba ktoras z grupy B ale nie pamietam numeru chyba B6 albo B12

Podobno B1, ale to długo trzeba brać.
Jak ktoś nie uczulony, to można posmarować się octem albo olejkiem waniliowym
do ciasta.

Pozdrawiam, Kaja
mailto: f...@f...pl
GG# 304885
--
*Jeden głupiec może zadać więcej pytań, niż mu na nie
siedmiu mędrców może odpowiedzieć*

5. Data: 2001-08-27 18:05:18

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam uprzejmie,
> Podobno zażywanie jednej z witamin, odstrasza trochę komary ? Czy jest w
tym
> choć część prawdy ? Jeżeli tak, proszę o informację - która ?

Sprawdzalem na sobie - B12 ale ..... ma specyficzny zapach -
odstrasza rowniez dziewczyny, wiec sprawa wymaga glebokiego przemyslenia
Pozdrawiam
WT

6. Data: 2001-08-28 06:07:29

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> ..... można posmarować się ..... olejkiem waniliowym
> do ciasta.

A ja ciągle swoje, a jak pszczółki się zlecą ?
Sark

7. Data: 2001-08-29 00:46:01

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> >
> A ja ciągle swoje, a jak pszczółki się zlecą ?

Pszczółki to się zleciały do coca coli jak ją piłam w Powsinie...W
rezultacie ze strachu odskoczyłam od stolika i wylałam wszystko z kubeczka
( niechcący) na stolik...Ale te pszczółki miały raj :-)))))...a ja już się
bałam tam podejść i cały ten chlew zostawiłam :-(

Pozdrawiam, Kaja
mailto: f...@f...pl
GG# 304885
--
*Jeden głupiec może zadać więcej pytań, niż mu na nie
siedmiu mędrców może odpowiedzieć*

Szpitale w Warszawie c.d.
Nerka?
Czaszke kupie - pytanie do studentów medycyny.....
kompiel dla oczu?
Gdzie joga na Slasku?