Mała klata i niska waga

1. Data: 2004-11-14 10:22:45

Temat: Mała klata i niska waga
Od: Włochaty <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam 23lata, 182cm wzrostu i wage 56kg. Obwód mojej klatki piersiowej to
jedynie 81cm. Mam pytanie czy istnieją jakieś ćwiczenia mające na celu
powiększenie się klatki piersiowej ? Oraz czy tak mały obwód jest normalny
przy mojej niskiej wadze czy też należało by tu się doszukiwać jakiegoś
schorzenia ? Oglądało mnie wielu lekarzy przy okazji różnych chorób i tylko
jeden oglądając moją "klate" stwierdził że być może mam jakiś syndrom
którego nazwy niestety nie pamiętam :(

--
Pozdrawia
Włochaty

2. Data: 2004-11-14 10:33:47

Temat: Odp: Mała klata i niska waga
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mnie sie wydaje ze to nic strasznego porostu masz taka budowe i tyle a samo
cwiczenie klaty hmmm.. nie poelcam raczej cwicz wszystkie partie miesni bo
bedziesz wygladał jak mutant, a cwiczenia...troche zdrowego i regularnego
jedzenia-kurczaczki gotowane, rybki duzo makaronów, ryzu owoców i warzyw
troche białkowej odżywki( nie sterydy tylko odżywki) jako suplement do
cwiczen na siłownia i bedą z Ciebie ludzie...nie ma sie co łamać

3. Data: 2004-11-14 11:01:18

Temat: Re: Mała klata i niska waga
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Włochaty <n...@s...com> napisał(a)
wnews:cn7bs8$qcl$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> okazji różnych chorób i tylko jeden oglądając moją "klate" stwierdził
> że być może mam jakiś syndrom którego nazwy niestety nie pamiętam :(

Kup sprezyny i cwicz...potem mozesz na sztange sie przeniesc. Dobry jest
tez drazek do podciagania sie.

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-11-14 12:00:16

Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Włochaty" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> Mam 23lata, 182cm wzrostu i wage 56kg. Obwód mojej klatki piersiowej to
> jedynie 81cm.

Staaaaary, a ja myślałem, że jestem CHUDY :P
Mam 171 cm i 55 kg :]

Pozdro!

5. Data: 2004-11-14 12:39:51

Od: Włochaty <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

RaMIK wrote:
> Staaaaary, a ja myślałem, że jestem CHUDY :P
> Mam 171 cm i 55 kg :]

Może jakiś klub kościstych założymy ? ;)
Trzeba będzie jednak coś poćwiczyć.

--
Włochaty

6. Data: 2004-11-14 13:22:52

Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wracając do tematu:
Na rozbudowanie klatki piersiowej nalepsze jest
wyciskanie, oraz pompki (w mniejszym stopniu)
Jak dla Ciebie na początek 2 x w tygodniu 20 kg
na gryfie - z gryfem daje to 30 kg
Ćwicz ta przez jakieś 2 miechy, później możesz próbować
dołożyć kilka kilosów.
Do ćwiczeń niezbedna jest odpowiednia dieta.
Dużo białka i węglowodanów.
Wogóle to się zapisz na siłownie, tam trener powie Ci co i jak.
Jednak uważaj. Znałem 'trenera' który jechał na sterydach
i myślał, że jak on potrawi podnieść 100 kg z 'palcem w dupie'
to inni też potrafią. Kolesiowi który _nigdy_ nie ćwiczył
zażucił na sztangę po 20 kg (czyli 40 kg + 10 kg gryf) i chłop
dostał kontuzji.

7. Data: 2004-11-14 13:26:34

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"RaMIK" <r...@o...pl> napisał(a) wnews:cn7hjt$p9$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Staaaaary, a ja myślałem, że jestem CHUDY :P
> Mam 171 cm i 55 kg :]

188cm wzrostu 65kg wagi ;)

--
Pozdr. Hektor

8. Data: 2004-11-14 13:29:16

Temat: Re: Odp: Mała klata i niska waga
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Looca" <l...@p...fm> napisał(a)
wnews:cn7cdm$u2n$1@dami.news.tkdami.net:

> [...]
> owoców i warzyw troche białkowej odżywki( nie sterydy tylko odżywki)
> jako suplement do cwiczen na siłownia i bedą z Ciebie ludzie...nie ma

Jaka polecila bys odzywke bialkowa? Stosunkowo niedroga zeby byla. Bo ja
duzo jem jogurtow, pije maslanki, kefiry etc. I to jest moje glowne zdrodlo
bialka (no i miesko oczywiscie...ale za duzo miesa nie jem). Czasem zjem
mleko w proszku :D
Takze moze bym sobie kupil jakas odzywke, to bede widzial efekty, bo jak
narazie to cwicze i widze ze lekko mi sie "zarysowaly" miesnie, ale waga
stoi w miejscu ;(

--
Pozdr. Hektor

9. Data: 2004-11-14 13:30:51

Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps. Nie zapominaj o reszcie ciała!
Widziałem kiedyś kolesia, który niby klatę miał jak
Johnny Bravo ;-), ale z ręce, nogi, jak u 12 latka :P

10. Data: 2004-11-14 13:45:48

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:

> Czasem zjem mleko w proszku :D

No i dobrze, przewaznie ma wiecej bialka niz niejedna odzywka.

> Takze moze bym sobie kupil jakas odzywke, to bede widzial efekty, bo jak
> narazie to cwicze i widze ze lekko mi sie "zarysowaly" miesnie, ale waga
> stoi w miejscu ;(

A co, za wolno sie meczysz gdy biegniesz i nie masz ze soba do targania
zbednego sadla/miecha? Duza waga nie jest istotna, wazne ze masz duza
sile, wytrzymalosc i widac, ze troche pocwiczyles.

--

Powtórzyć?
luszczenie skóry na twarzy
problem z zebem...