Nagość w rodzine .

81. Data: 2004-09-22 13:07:34

Temat: Re: Odp: Nagość w rodzine .
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Eulalka, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Eh - myślałam, że go zapytasz gdzie chodzi na basen ;)

Ostatnio nie chodzę na basen.
Ale za to chodzę na masaże a tam majtki _muszę_ ściągać

wdzięczny puchaty

82. Data: 2004-09-22 13:08:49

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> Ostatnio nie chodzę na basen.
> Ale za to chodzę na masaże a tam majtki _muszę_ ściągać

Mi żona nie pozwala na _takie_ masaże chodzić ;)

Pozdrawiam
Andrzej

83. Data: 2004-09-22 13:15:32

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Ale za to chodzę na masaże a tam majtki _muszę_ ściągać

Na a ja się dziwiłam o co chodzi z tym: "w
czwartek będzie masażystka" :)

Eulalka

84. Data: 2004-09-22 13:16:16

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Oasy, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> Mi żona nie pozwala na _takie_ masaże chodzić ;)

No co Ty! Całkiem tanio załatwiłem (mam karnet).

puchaty

85. Data: 2004-09-22 13:18:02

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam tylko wątpliwości, skąd można wiedzieć, jaki jest ten wzorzec.

Popatrzeć w prawo, popatrzec w lewo -> wyciągnąć wnioski.

Sowa

86. Data: 2004-09-22 13:20:59

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Eh - myślałam, że go zapytasz gdzie chodzi na basen ;)

Ja wiem, ale żadnemu babsztylowi* nie powiem.

Sowa

*bez urazy ;-)))

87. Data: 2004-09-22 13:21:18

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Eulalka, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Na a ja się dziwiłam o co chodzi z tym: "w
> czwartek będzie masażystka" :)

Tak oto moja wrotka nabiera sensu!

puchaty

88. Data: 2004-09-22 13:23:23

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> No co Ty! Całkiem tanio załatwiłem (mam karnet).

Widzicie jaka jestem gospodarna żona!? :-D

Sowa

89. Data: 2004-09-22 19:24:59

Temat: Re: Nagość w rodzine .
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Sep 2004 15:18:02 +0200 I had a dream that Sowa
<m...@w...pl> wrote:
> Popatrzeć w prawo, popatrzec w lewo -> wyciągnąć wnioski.

Aha, miliony much nie mogą się mylić - to tak w kwestii kulinarnej :)

Rozumiem, że jeśli większość uważa, że ziemia jest płaska, a Kopernik
był pedałem, to po prostu tak jest?

90. Data: 2004-09-22 19:30:36

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Sep 2004 19:24:59 +0000 (UTC), na pl.soc.rodzina, Grzegorz Janoszka
napisał(a):

> Rozumiem, że jeśli większość uważa, że ziemia jest płaska, a Kopernik
> był pedałem, to po prostu tak jest?

Skąd właściwie wiesz, że był pedałem?

puchaty

kary cielesne - wyniki badan