Witam!!!:)

151. Data: 2005-01-12 22:00:23

Temat: Re: OT - Szkarłatka
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   W drugim roku powinna przerosnąć derenie.Mam szkarłatkę
> amerykańską i P. rigida.Pakować nasionka?
> Pozdrawiam. Mirzan

Pytanie do fachowca....
Czy ta amerykanska ma zwisle kwiatostany, czym one sie roznia?? :)
Pozdrawiam, Krystyna

152. Data: 2005-01-12 22:01:46

Temat: Re: Odp: OT - Szkarłatka - OT
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Jan 2005 22:56:08 +0100, "Basia Kulesz"
<b...@i...pl> wrote:

>Jurko (a niechże białogłowa z opresji raz poratuje;-)
>
>Pozdrawiam, Basia.

No i popsuła... ech...
To moze ON teraz odpowie kto sie do Bohuna po imieniu zwracał... a ty
zamilcz kobieto :-)
--
Guru

153. Data: 2005-01-12 22:18:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| <b...@i...pl> wrote:
|

| No i popsuła... ech...
| To moze ON teraz odpowie kto sie do Bohuna po imieniu zwracał... a ty

Kniahini...naprawdę sądzisz, że zamilczę? <rotfl>

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Tak na marginesie to lilie złotogłów ponoć do Polski z Tatarami
przyjechały? Wtedy czy wcześniej?

154. Data: 2005-01-12 22:30:27

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Jan 2005 23:18:07 +0100, "Basia Kulesz"
<b...@i...pl> wrote:

>P.S. Tak na marginesie to lilie złotogłów ponoć do Polski z Tatarami
>przyjechały? Wtedy czy wcześniej?

Eeee, po mojemu to gatunek rodzimy... ale moze czegoś nie wiem...
--
Guru omylny

155. Data: 2005-01-12 22:43:00

Temat: Odp: Odp: OT - Szkarłatka - OT
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cs481n$kor$...@n...news.tpi.pl...

> Kniahini...naprawdę sądzisz, że zamilczę? <rotfl>

Lepiej było zmilczeć serdeńko niż takie bezeceństwa wypisywac .
Toć wsze narody znają, że tylko raz jeden Krzywonos wypowiedział słowa
"Jurku, mój przyjacielu"
Pozdrawiam ;-)
Janusz

156. Data: 2005-01-12 22:50:56

Temat: Re: Odp: Odp: OT - Szkarłatka - OT
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Jan 2005 23:43:00 +0100, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

>Lepiej było zmilczeć serdeńko niż takie bezeceństwa wypisywac .
>Toć wsze narody znają, że tylko raz jeden Krzywonos wypowiedział słowa
>"Jurku, mój przyjacielu"

Chylę czoło i witam w gronie... niewielu ten wers pamieta :-)
--
Guru

157. Data: 2005-01-13 00:10:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> Pytanie do fachowca....

Odpowiem jako niefachowy praktyk od amerykanskiej :-)

> Czy ta amerykanska ma zwisle kwiatostany, czym one sie roznia?? :)

Amerykanskiej nic nie zwisa.

Pozdrowienia,
Michal

PS. Dlaczego w temacie tego watku jest OT?
Czy pisanie o roslinach na tej grupie to juz nie na temat? :-)

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

158. Data: 2005-01-13 05:53:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie do fachowca....
> Czy ta amerykanska ma zwisle kwiatostany, czym one sie roznia?? :)
> Pozdrawiam, Krystyna

chociaż z trudem.
Ta druga jest większa, pędy czerwone, owoc w kształcie obwarzanka
i paskudny w smaku.Ładniejsza.
Pozdrawiam. Mirzan

159. Data: 2005-01-13 06:29:42

Temat: Odp: Odp: Odp: OT - Szkarłatka - OT
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Guru <n...@n...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@4...com..
.

> Chylę czoło i witam w gronie... niewielu ten wers pamieta :-)
> --
Pamiętam bom był przy tym;-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

160. Data: 2005-01-13 09:20:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Kniahini...naprawdę sądzisz, że zamilczę? <rotfl>

Eeee, chyba krzywonos?

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

[SPAM] Fajny sekatorek dla grupowiczów :-)
orchidea
Problem z miłkiem
Lucjanom
pleśń w doniczkach