Co polecacie na zywoplot ?

1. Data: 2000-04-17 11:24:41

Temat: Co polecacie na zywoplot ?
Od: "Dragon" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !

Buduje dom ale juz bym cos posadzil. Wymarzyklem sobie zywoplot. Co
polecacie? Tak zeby mial ze 2 metry. Niekoniecznie zimozielony. Wzglednie
tanie sadzonki.
Chcialbym zeby to uroslo do 2 m po 2-3 latach.
A mozna posadzic normalny dlugorosnacy a przy nim taki szybkorosnacy do
czasu jak tamten urosnie?

Hej.

Rysiek
--
priv : r...@v...pl

2. Data: 2000-04-17 22:08:26

Temat: Odp: Co polecacie na zywoplot ?
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

O zywoplotach sporo znajdziesz na stronie grupy:
http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2000-04-18 08:46:39

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dragon" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
Wymarzyklem sobie zywoplot. Co
> polecacie? Tak zeby mial ze 2 metry. Niekoniecznie zimozielony. Wzglednie
> tanie sadzonki.
> Chcialbym zeby to uroslo do 2 m po 2-3 latach.

Aby spełnić takie warunki, realne mogą być pnącza na specjalnej konstrukcji.
Tak szybko urośnie też niecięta ałycza i wierzba. Aby mogły pełnić funkcje
płotu muszą być sadzone co najmniej co 10 cm.
Podane rozwiązania są raczej nietypowe.
Stosowanie żywopłotów liściastych w małych ogrodach jest dosyć uciążliwe.

> Rysiek
> --
> priv : r...@v...pl

Słyszałem coś o Ryszardzie I (Lwie Serce). Czy to jakaś rodzina?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-04-19 06:22:43

Temat: Re: Odp: Co polecacie na zywoplot ?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Tak szybko urośnie też niecięta ałycza i wierzba. Aby mogły pełnić funkcje
>płotu muszą być sadzone co najmniej co 10 cm.
Lekka przesada ,wystarczy 30 cm.
A morze modrzew?
W ciagu 2-3 lat urosnie na 2 m,mozna ciac.
Pozdrawiam Juras

5. Data: 2000-04-19 07:25:19

Temat: Odp: Odp: Co polecacie na zywoplot ?
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisal w wiadomosci
l...
> Lekka przesada ,wystarczy 30 cm.

Wykluczam, ze swiadomie proponujesz zywoplot z niecietej alyczy (tym
bardziej wierzby) w takim rozstawie.
Chyba, ze mamy rózne poglady na funkcje zywoplotu.
Przy proponowanym przez Ciebie rozstawie, rosliny (alycza) powinny byc
dobrze ciete.
Wtedy jednak, uzyskanie zywoplotu o takiej wysokosci w takim czasie moze byc
raczej niemozliwe.

> A morze modrzew?
> W ciagu 2-3 lat urosnie na 2 m,mozna ciac.

Kiedy ciac ? Jak osiagnie 2 metry? Czy moze ciac od poczatku i wtedy
osiagnie taka wysokosc po tym czasie?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

6. Data: 2000-04-20 06:10:08

Temat: Re: Odp: Odp: Co polecacie na zywoplot ?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pl...
>funkcje
>
>Wykluczam, ze swiadomie proponujesz zywoplot z niecietej alyczy (tym
Chyba zle przycioles posta.
Wszystko co robie robie mniej wiecej swiadomie.
o alyczy i wierzbie to nie ja.

>Kiedy ciac ? Jak osiagnie 2 metry? Czy moze ciac od poczatku i wtedy
>osiagnie taka wysokosc po tym czasie?
Wiesz,tez sie zastanawialem,bo to nie moj pomysl.
Ale chyba wlasnie jak osiagnie 2 m lub wyzej.
Pozdrawiam
Juras

7. Data: 2000-04-21 04:08:45

Temat: Odp: Odp: Odp: Co polecacie na zywoplot ?
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisal w wiadomosci
....@e...opi.org.pl...
> Chyba zle przycioles posta.

Chyba nie. Do kontekstu, takie przyciecie jest niezbedne. Szczególnie Tobie
który nie zwrócil uwagi na takie slowa jak "niecieta alycza i wierzba".

> Wiesz,tez sie zastanawialem,bo to nie moj pomysl.

Nie chwal sie cudzymi pomyslami których do konca nie rozumiesz.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-04-21 06:47:00

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Co polecacie na zywoplot ?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Nie chwal sie cudzymi pomyslami których do konca nie rozumiesz.
Nie wiem czy odrozniasz chwalenie sie od dzielenia sie.
Ty zas chwal sie czym tylko mozesz.Juras

9. Data: 2000-04-21 06:48:56

Temat: Re: Co polecacie na zywoplot ?
Od: "Dragon" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super rady dajecie :)))

Rysiek

10. Data: 2000-04-22 05:16:04

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Co polecacie na zywoplot ?
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisal w wiadomosci
l...

> Nie wiem czy odrozniasz chwalenie sie od dzielenia sie.
> Ty zas chwal sie czym tylko mozesz.

Dzieki za pozwolenie ale i bez niego wiem co jest istotne w rozwijaniu
róznych zainteresowan.
Co do dzielenia sie: nie mozna dzielic sie cudza wlasnoscia. Dziel sie
wlasnymi doswiadczeniami.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--