Sośnica

1. Data: 2000-04-17 09:58:26

Temat: Sośnica
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się orientuje, czy jest jakakolwiek szkółka w Polsce, która tę
roślinę produkuje? Pomóżcie, proszę, bo sąsiadka mnie zamęczy!

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-04-17 12:19:57

Temat: Odp: Sośnica
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu kupiłam w zeszłym roku sośnicę
numer telefonu 034/3591418
szkółka: TWÓJ OGRÓD S. Jasiński ul. Kościuszki 38
46-320 PRASZKA.
Pozdrawiam - Jagoda

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8den8i$i22$...@z...polsl.gliwice.pl...

3. Data: 2000-04-17 15:40:08

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś się orientuje, czy jest jakakolwiek szkółka w Polsce, która tę
> roślinę produkuje? Pomóżcie, proszę, bo sąsiadka mnie zamęczy!

Widziałam sośnice w Szczecinie w "Rajskim Ogrodzie" na al.Wojska Polskiego.
Różne wysokości, ale wszystkie bardzo drogie. Podobno są wrażliwe.
Pozdrawiam.
Majka

4. Data: 2000-04-17 21:58:55

Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym roku była w Borago w Łaziskach Górnych
tel.2242-149
--
Teresa Dulczewska - Dulczek
d...@i...com

5. Data: 2000-04-17 23:02:49

Temat: Re: Sośnica
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktoś się orientuje, czy jest jakakolwiek szkółka w Polsce, która tę
>roślinę produkuje? Pomóżcie, proszę, bo sąsiadka mnie zamęczy!

"Nasze" szkółki nie produkują, jeśli są w handlu to pochodzące z NL.
Jeśli małych sośnic (po 30cm - 30PLN) nie będzie na najbliższych targach
ogrodniczych w Krakowie, to dam Wam złamać moją 1,5m Paulownię puszystą.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-04-18 03:58:21

Od: Andrzej Piechota <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> Pomóżcie, proszę, bo sąsiadka mnie zamęczy!

Przeciez Sosnice masz pod bokiem - w Gliwicach ;-)

Pozdrawiam serdecznie i porannie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

7. Data: 2000-04-18 04:25:59

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Piechota wrote:
> Pozdrawiam serdecznie i porannie :-)
> Krzysiek Koterba

To wlasnie z powodu tego poranka wyslalo mi sie z konta szwagra :-)

Jeszcze raz wiec pozdrawiam :-)
Krzysiek Koterba

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-04-18 19:18:42

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy sosnice próbuje utrzymać już kilka lat .
Posadzona miała około 1.5 m do 1.7 .
Rośnie prawie tyle co nic.
Może popełniam jakis nie znany mi dotąd błąd.
Ale prowadzenie tej roslinki jest trudne.
Piękny młody okaz widziałem kilka tygodni temu w ogrodzie botaicznym w
Wrocławiu.
Jest to naprawde piękna roślina.
Może ktoś wie jak ją rozmnażają w Holandii z gałęzi.
Na stronie u kolegi Wolskiego zdjęce tej mojej sośnicy powinno jeszcze być.
Uszanowanie
Jacek

9. Data: 2000-04-19 00:58:15

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdjecie jest, a poniewaz wspomniany kolega Wolski ma kilka stron, to
podpowiem, ze chodzi o http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski