I'm back !

11. Data: 2000-04-03 23:28:02

Temat: Re: I'm back !
Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

DariaAVA wrote:

> Sadzac po jego wypowiedziach to pospolity wiejski kawalir, by nie powiedziec
> kmiot...............
>
> Daria

A szanowa Pani to niby taka szlachetnie urodzona? To niech sie z nami
nie zadaje, bo juz mnie zaczyna krew zalewac, jak ja czytam.

Bleys

12. Data: 2000-04-04 00:13:41

Temat: Odp: Odp: I'm back !
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Kubicki <c...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpsa.pl...
> On Sat, 01 Apr 2000 08:35:19 GMT, "Eva" <e...@p...onet.pl> wrote
> and nobody noticed it except me:

> Wszystko naraz. Jestem twoim sennym koszmarem.
>
> Marcin Kubicki

Marcinie! Poddaje sie.
Jestes wielki!

Eva

P.s.) "Nie jest pan siwy,
ani łysy,
ani na emeryturze...

- I nikt mi nigdy nie uciekł ! "

13. Data: 2000-04-04 03:40:16

Od: d...@a...com (DariaAVA) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: I'm back !
From: Bleys <b...@n...hotmail.com>
Date: Mon, Apr 3, 2000 19:28 EDT

DariaAVA wrote:

> [...]

A szanowa Pani to niby taka szlachetnie urodzona? To niech sie z nami
nie zadaje, bo juz mnie zaczyna krew zalewac, jak ja czytam.

++++++++++++++++++++++++++++++

Zgadza sie, jestem Szlachetnie Urodzona.

Skad to OBURZENIE?
Czyzbym niechcacy dotknela, niedelikatnie,TWOJEJ piety achillesowej?

Daria

14. Data: 2000-04-04 06:21:45

Od: d...@a...com (DariaAVA) szukaj wiadomości tego autora

From: Bleys <b...@n...hotmail.com>
Date: Tue, Apr 4, 2000 10:26 EDT

DariaAVA wrote:

> Zgadza sie, jestem Szlachetnie Urodzona.
>
> Skad to OBURZENIE?
> Czyzbym niechcacy dotknela, niedelikatnie,TWOJEJ piety achillesowej?

Bynajmniej. Ale Twoj styl wypowiedzi na stan szlachecki nie wskazuje.

Bleys

rozumiem,ze styl wypowiedzi "doktorka " Kubickiego, wskazuje na jego STAN
doktorski.........

15. Data: 2000-04-04 14:26:26

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2000-04-04 17:34:37

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

DariaAVA wrote:

> Bynajmniej. Ale Twoj styl wypowiedzi na stan szlachecki nie wskazuje.
>
> Bleys
>
> rozumiem,ze styl wypowiedzi "doktorka " Kubickiego, wskazuje na jego STAN
> doktorski.........

Wybacz, ale to nie miejsce ani czas, zeby to tlumaczyc. Doktor Kubicki
nie raz juz udowodnil swoja wiedze. Do powiedzenia mam tylko tyle: nie
cenie ludzi, ktorzy swoj pierwszy post na liscie dyskusyjnej zaczynaja
od wyzywania i uczenia kultury innych, choc im samym takowej brak. Mam
rowniez kiepskie zdanie o inteligencji ludzi, dla ktorych "urodzenie"
jest kryterium do oceniania wartosci ludzi. Pragne Ci zwrocic uwage, ze
to lista o medycynie, wiec swoimi postami po prostu ja zasmiecasz. W
zwiazku z tym pozwole sobie zakonczyc ta bezsensowna wymiane zdan. Na
wszelki wypadek umieszczam Cie na najblizszy miesiac w killfilu.
Zegnam

Bleys

17. Data: 2000-04-04 19:19:33

Temat: Re: Odp: Odp: I'm back !
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Apr 2000 00:13:41 GMT, "Eva" <e...@p...onet.pl> wrote
and nobody noticed it except me:

>Marcinie! Poddaje sie.
>Jestes wielki!

Wreszcie ! Wreszcie ! Dziekuje ! :-)

Marcin Kubicki
Na zielonej trawce
Pasły się pratchawce
Jeden mówi do drugiego
Podaj cewkę Malpigiego
Boris Vian

18. Data: 2000-04-05 06:35:33

Temat: Odp: I'm back !
Od: "Woj" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Kubicki <c...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpsa.pl...
> - truciem staruszek mierzacych sobie o 3 rano cisnienie a nastepnie
> dzwoniacych po karetke do Pogotowia.
> - wstepnym odstrzalem meneli przed chirurgiczna izba przyjec
> - badaniami nad sztuczna inteligencja ktora nastepnie mozna by
> wszczepic minister Knysok.

Popieram inicjatywę całym sercem
Wojtek

Sumienny lekarz umiera razem z chorym
Sumienny lekarz umiera razem z chorym
rehabiltacja-HELP!
Specjalista okulista, larybgolog w Krakowie
Problemy z miesiaczka