Re: Odp: Odp: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.

Data: 2002-10-01 22:17:07
Temat: Re: Odp: Odp: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

"Marek N." <m...@w...pl> writes:

> Sadze jednak, ze Twoja wypowiedz i moja nie stoja w sprzecznosci. Jesli jest

nie stoja, w istocie, ale rzeklabym ze warunkiem zajscia tego co
proponujesz jest najpierw poczynienie tego co ja napisalam :)

> wiez emocjonalna, i mezczyzna umie sluchac kobiety, jest przy tym cierpliwy
> i delikatny, to predziej czy pozniej kobieta zechce wyrazac przy Nim swoje
> potrzeby.

otoz, nie zawsze.
spotkalam cala mase kobiet, ktore uwazaly i nadal uwazaja, ze to
mezczyzna powinien byc strona aktywna w lozku, zgadywac badz
"intyicyjnie" wiedziec, czego one chca.

a rozmowa o "tych" sprawach"? alez gdziez tam! o tym sie nie rozmawia.
ba, one by sie predzej ze wstydu spalily niz powiedzialy np. 'wsadz mi
dwa paluszki do pochwy a lechtaczke popiesc jezykiem'.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net