Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.

1. Data: 2002-09-25 16:04:50

Temat: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
Od: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kryzys czterdziestolatka. Wywoluje go poczucie obnizenia seksualnej
sprawnosci i zal, ze wyczyny sa juz tylko wspomnieniem. Przemozna potrzeba
sprawdzenia siebie uruchamia postawe "kierunek: kobieta". Zdarza sie, ze ta,
która maila sluzyc tylko sprawdzeniu meskosci (czesto mlodsza i
atrakcyjniejsza od zony), staje sie miloscia zycia. Czasem historia konczy
sie dla mlodej pary happy endem. Ale poniewaz zakochany "staruszek" jest
slepy, moze nie dostrzegac, ze nowa partnerka nie jest kobieta, z która
mozna
zaczac zycie od poczatku. Piekny sen sie konczy, a powrót do rzeczywistosci
zwykle jest trudny i bolesny. Niestety najbardziej dla zony i dzieci. Nalezy
wziac to pod uwage, przed rozpoczeciem calej historii.

Co Wy na to ???

1. Data: 2002-09-25 16:26:30

Temat: Re: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Kryzys czterdziestolatka. Wywoluje go poczucie obnizenia
seksualnej
> sprawnosci i zal, ze wyczyny sa juz tylko wspomnieniem.

Meszczyzna moze spokojnie do szescdziesiatki.
Jezeli jako czterdziestolatek sie czuje wypalony to chyba
z nim cos nie gra i musi wsunac reke do kieszeni....
po pieniadze na viagre.

> [...]
i dzieci. Nalezy
> wziac to pod uwage, przed rozpoczeciem calej historii.

No dobra ale musialbym wiedziec jak wyglada ta kobieta ktora
ma sluzyc sprawdzeniu i
jak wyglada ta zona ?
Reszte pytan i moze odpowiedzi kiedy bede mial czterdziestke.
m.dz

1. Data: 2002-09-25 16:38:43

Od: Kreska <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> dnia 25 wrz 2002 napisał/a:

> Kryzys czterdziestolatka. Wywoluje go poczucie obnizenia
> seksualnej sprawnosci i zal, ze wyczyny sa juz tylko wspomnieniem.

W tym wieku?? No chyba że to 40+ coś tam i to nie tak mało;)

> [...]
> kobieta". Zdarza sie, ze ta, która maila sluzyc tylko sprawdzeniu
> meskosci (czesto mlodsza i atrakcyjniejsza od zony), staje sie

Zdarza się;)

> Czasem historia konczy sie dla mlodej pary happy
> endem. Ale poniewaz zakochany "staruszek" jest slepy,

jaki staruszek?? ...aaaaa...ten, z cudzysłowu;)
jak zakochany to troche ślepy...choć czterdziestolatek, to bardziej tak
na jedno oko;)

> [...]
> rzeczywistosci zwykle jest trudny i bolesny. Niestety najbardziej
> dla zony i dzieci. Nalezy wziac to pod uwage, przed rozpoczeciem

Zawsze przed rozpoczęciem jakiejś historii dobrze jest wziąć pod uwagę
jej skutki.
Ale to teorie

> Co Wy na to ???

Na pewno zdarzają się przypadki dokładnie takie, jaki opisałaś.
Moim zdaniem przyczyny najczęściej są bardziej złożone i różnorodne.

Jak i przebieg;)

Czyli: nie zgadzam się z taką generalizacją;)

pozdrawiam ---- Kreska
--
Życie wcale nie ma obowiązku dawać.

1. Data: 2002-09-25 19:30:30

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta:
> [...]
> siebie uruchamia postawe "kierunek: kobieta"...
> ...czesto mlodsza i atrakcyjniejsza od zony...

Bardzo podobnie opisuje sie tzw 'kryzys 30-latka'.

Czarek

1. Data: 2002-09-25 22:47:37

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Elzbieta"

> Kryzys czterdziestolatka. Wywoluje go poczucie obnizenia seksualnej
> sprawnosci i zal, ze wyczyny sa juz tylko wspomnieniem. Przemozna potrzeba
> sprawdzenia siebie uruchamia postawe "kierunek: kobieta".
[cut]

Z napisaniem o spadku sprawnosci seksualnej to uwazaj :) ponoc
facet zawsze czuje sie gotowy i oburza sie na takie opisy, mialam
w pociagu niedawno przymusowa rozmowe z ognistym 60-latkiem
i mysle, ze jego mozliwosci tego typu to byly czyste przechwalki,
ale wedlug jego slów to mógl wszystko ;) a Ty piszesz o 40-latku.

Pozdrówka
Masoneczka

1. Data: 2002-09-25 22:50:22

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m.dz"
> No dobra ale musialbym wiedziec jak wyglada ta kobieta ktora
> ma sluzyc sprawdzeniu i jak wyglada ta zona ?

Ano jednak Ci panowie to wzrokowcy :) a tylko chodziło
o młodszą a czy też o pięknięjszą?

Pozdr
Masoneczka

1. Data: 2002-09-26 04:48:17

Od: "Bozena Prochniak" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Meszczyzna moze spokojnie do szescdziesiatki.

No to Cie zmartwie...Moze o wiele dluzej...Chyba tylko nie moze i ma klopoty
ten polski mezczyzna, zestresowany na maxa i skotlowany przez codziennosc.

> Jezeli jako czterdziestolatek sie czuje wypalony to chyba
> z nim cos nie gra i musi wsunac reke do kieszeni....
> po pieniadze na viagre.
Ale tam zwykle pieniedzy nie znajduje. I kolko sie zamyka.

>No dobra ale musialbym wiedziec jak wyglada ta kobieta ktora
> ma sluzyc sprawdzeniu i
> jak wyglada ta zona ?

Oj roznie z tym bywa, roznie...Zapewniam Cie - czasem zdradzana zona jest o
wieeeele atrakcyjniejsza fizycznie.

Pozdrawiam
Bozenna

1. Data: 2002-09-26 06:35:38

Od: "Aleksander Nabaglo" <a...@i...ap.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

W artykule <amsmqj$mil$1@news.gazeta.pl>, "Elzbieta"
<n...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Kryzys czterdziestolatka. Wywoluje go poczucie obnizenia seksualnej
> sprawnosci i zal, ze wyczyny sa juz tylko wspomnieniem. Przemozna
> potrzeba sprawdzenia siebie uruchamia postawe "kierunek: kobieta".
Raczej nieuswiadomione (rzadziej swiadome) obwinianie
dojrzalej partnerki o "wysysanie" witalnosci.

> Zdarza sie, ze ta, która maila sluzyc tylko sprawdzeniu meskosci (czesto
> mlodsza i atrakcyjniejsza od zony), staje sie miloscia zycia. Czasem
Naiwne wyobrazenie, ze za usmiechnieta buzka
bez zmarszczek nie moze sie kryc wampirzyca.

> [...]
> rzeczywistosci zwykle jest trudny i bolesny. Niestety najbardziej dla
> zony i dzieci. Nalezy wziac to pod uwage, przed rozpoczeciem calej
Jesli w obcowaniu z mlodoscia poszukiwal ucieczki
przed wlasnym starzeniem sie, to z gory powinien
wiedziec, ze wlasnie odwrotnie - obcowanie z mlodoscia
objawi jeszcze szybciej i wyrazniej to, przed czym
chcial uciec.
Czy to dowod Jego niedojrzalosci? -- Niekoniecznie,
nie zawsze, ale w przypadku "bolesnego powrotu"
mozna tak uwazac.

.

1. Data: 2002-09-26 06:43:57

Od: "Aleksander Nabaglo" <a...@i...ap.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

W artykule <amte7i$lk$1@news.onet.pl>, "Masoneczka"
<m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> mozliwosci tego typu to byly czyste przechwalki, ale wedlug jego slów to
> mógl wszystko ;) a Ty piszesz o 40-latku.
Znany jest mi przypadek 70-cio latka, od ktorego
uciekla po nocy poslubnej nowa, mlodsza zona -- z powodu
jego duzych mozliwosci.

Facet byl znany w okolicy z tego, ze zalozyl sie z kumplami
(juz po 70-dziesiatce),
ze podniesie na swoim korzeniu wiadro pelne wody.
Zaklad wygral - co prawda pomogl sobie reka, chwytajac
za wolny koniec korzenia, ale w warunkach zakladu nie
bylo zastrzezenia wykluczajacego taka technike.

.

1. Data: 2002-09-26 07:03:31

Od: "xcc" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> Elzbieta:
>
> Bardzo podobnie opisuje sie tzw 'kryzys 30-latka'.

Jeszcze się okaże , że te kryzysy jak w polskiej polityce ,co dekada do
śmierci. Czego to nie wymyśli się by usprawiedliwić zdradę. Jak ktoś nie ma
poczucia własnej wartości , przejmuje się kultem młodości a rodzice nie
wyrobili w nim poczucia odpowiedzialności (wychowanie bezstresowe), to co
się dziwić ,że ma ciągle jakiś kryzys . (u mnie zaczyna się kryzys 'rymów
częstochowskich'.:-) )xc

> Czarek

jak pomagać osobie chorej na SM (stwardnienie rozsiane) ?
Milosc i THC -mam nadzieje, ze nie zdublowalem posta.
znowu mam zagadke
Wobec Cierpienia
dziwny sen