Wstępne pożegnanie

1. Data: 2002-09-25 16:12:14

Temat: Wstępne pożegnanie
Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

No jakoś tak wyszło że wróciłem na listę na miesiąc po wielomiesięcznej
przerwie i już koniec. Jadę na studia :D
Od taty dostałem maszynkę do golenia. Poczułem się jak chłopiec który
dostaje od ojca na podróż trzy guldeny: oszczędności całego jego życia :)
Wyjeżdżam w sobotę :D
Życzcie mi luck:D
Kiedyś tu jeszcze wrócę, choć podejrzewam że znów sie zmieni skład :(
Jak będzie zjazd w Krakowie to dajcie znać ba v...@k...pl :D

Pozdrówka z wyprzedzeniem (bo jest sroda)

Vesemir!

1. Data: 2002-09-25 16:29:23

Temat: Re: Wstępne pożegnanie
Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

"Vesemir" <m...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Jak będzie zjazd w Krakowie to dajcie znać ba
v...@k...pl :D

> Pozdrówka z wyprzedzeniem (bo jest sroda)

Znaczy ze jak wrocisz to juz ogolony ?
Szerokiej drogi
m.dz

1. Data: 2002-09-25 17:34:26

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Vesemir"

> Życzcie mi luck:D

A co ty!
Skrec noge!:):):)))))))))))))))))))))
;)

Z calego serca zyczy,
Kaska

1. Data: 2002-09-25 22:21:50

Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jakoś tak wyszło że wróciłem na listę na miesiąc po wielomiesięcznej
> przerwie i już koniec. Jadę na studia :D

To tak jak ja :->>
Tylko, ze ja na studia jade tylko ok 10 km od domu ;-)

> Życzcie mi luck:D

"Wszystkiego czego chcesz, o czym jeszcze nie wiesz, dzisiaj zycze Ci"
by E.Bartosiewicz ;-) - moze troche przekrecilem ale mniej wiecej :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-09-26 00:45:44

Od: "XnmRphR" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak będzie zjazd w Krakowie to dajcie znać ba v...@k...pl :D
>
> Pozdrówka z wyprzedzeniem (bo jest sroda)

Dam znac , kiedys puscialem na tej grupie pare postow i w sumie jestem tu
nowy, ale cos podzuce na e-mail czasami :).

1. Data: 2002-09-27 00:48:35

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Życzcie mi luck:D
> Kiedyś tu jeszcze wrócę, choć podejrzewam że znów sie zmieni skład :(
> Jak będzie zjazd w Krakowie to dajcie znać ba v...@k...pl :D

Ves... no wiesz :) - trzymam kciuki.
Nie tylko za Ciebie...;)
E.

1. Data: 2002-09-27 12:13:06

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an09q6$rne$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Vesemir" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Ves... no wiesz :) - trzymam kciuki.
> Nie tylko za Ciebie...;)

Dziekuje wszyztskim ! :D

Bede sie dobrze bawil :D
Ta grupa jest dla mnie ejdnym z trzech internetowych domqw i tak pozostanie.
Ma miejsce zarezerwowane w moim sercu. A wlasciwie ludzie stad :)
Milych dyskusji i jak ktos bedzie w Kraku to zapraszam :D

Vesemir

1. Data: 2002-09-27 17:35:33

Od: Daniel Jakubowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał(a):

> "Wszystkiego czego chcesz, o czym jeszcze nie wiesz, dzisiaj zycze Ci"
> by E.Bartosiewicz ;-) - moze troche przekrecilem ale mniej wiecej :-)

...o czym tylko marzysz... :)

ps. fajny kawalek :)
--
Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl

1. Data: 2002-09-27 18:02:18

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ludzie kochani VES jedzie w świat a wy "to sie ma" , hej no, najbliżej
jest Łódź. NEVERMORE, sleepindog, no ludzie do Wielunia, i w dyby faceta,

VES nom, zostań albo jak już musisz to weź maszynę swoją do K-kowa, tam
pewnie jest sieć w akademikach to cię podłączą

NOM ludzie !!! kofani co się dzieje rozpadacie się czy co ?!?!?

vesu jak nie będziesz w sieci to robie wjazd na K-ków na jagielona i .... w
dyby

i do lochu

FAK!!! no i oczywiście będzie przynudnawo na grupie

):(P

1. Data: 2002-09-28 16:08:53

Od: Daniel Jakubowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vesemir" <m...@s...pl> napisał(a):

> Milych dyskusji i jak ktos bedzie w Kraku to zapraszam :D

ja sie zastanawiam czy 3/4 grupowiczow w Polsce mieszka w Kraku ...
mam pelno netowych znajomych z Kraka, na jakiej grupie nie spojze a
tam teksty typu "jak bedziesz w kraku to daj znac" .... cos w tym musi
byc :)
--
Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl

Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
jak pomagać osobie chorej na SM (stwardnienie rozsiane) ?
Milosc i THC -mam nadzieje, ze nie zdublowalem posta.
znowu mam zagadke
Wobec Cierpienia