Likwidacja PFRON-u

21. Data: 2005-12-16 20:37:26

Temat: Re: Odp: Likwidacja PFRON-u
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-16 20:04,, jagna napisał(a):

> Szanowna Pani Bogusława;
>
> Bardzo dziękuję za przekazanie na grupę tekstu związanego
> z likwidacją PFRON. / GW/
> Problem w tym, ze Gazeta Wyborcza nie jest wykładnią prawa, ani nie
> reprezentuje rządu, choć nie jest tajemnicą, że GW robi więcej niż
> wszystko
> aby taki opinio communis w Polsce pokutował.

Dobry Wieczór
Nie wydaje mi się żeby to że GW nie jest wykładnią prawa było jakimś
problemem. Wręcz przeciwnie nie dobrze by było gdyby jakieś medium było
wykładnią prawa { nie koniecznie Gazeta] A to że jakaś gazeta np GW
chce być opiniotwórcza to nic złego. Więcej to naturalny cel każdej
gazety od Świata Młodych po dowolny dziennik :-) Wydaje mi się że
akurat Wyborczej udaje się to osiągnąć. A skoro takie dążenie jest
wpisane w istnienie czasopisma trochę dziwna jest agresja pani.
Oczywiście może się to pani nie podobać ale żeby od razu dezawuować i
trochę kpić z czytelnika :)Tak odebrałem pani posty ostanie możliwe że
się mylę :)
--
Piotr
Jeśli już "musisz" mieć jakiś nałóg, kawa jest prawdopodobnie jednym z

22. Data: 2005-12-17 06:43:50

Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> wszystko
> aby taki opinio communis w Polsce pokutował.

Nie mylisz się Piotrze, bo ja je też tak odebrałem i myślę, że inni
podobnie. Szczerze mówiąc, to ja w ogóle nie bardzo wiem, o co chodzi z tą
agresją. Człowiek podał namiar na artykuł i to wszystko, co za różnica, w
jakiej jest gazecie. Kto chce, przeczyta, kto nie chce, może nie czytać.
Wydaje mi się, że żyjemy (przynajmniej na razie) w kraju, w którym wolno
czytać wszystko, a ktoś, kto chce sobie wyrobić własną opinię o czymkolwiek,
powinien czytać różne rzeczy.

Pozdrawiam!
Tomek

23. Data: 2005-12-17 11:41:54

Temat: Odp: Odp: Likwidacja PFRON-u
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr M :) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dnv8jn$9gh$...@n...dialog.net.pl...
> [...]

Oczywiście może się to pani nie podobać ale żeby od razu dezawuować i
trochę kpić z czytelnika :)Tak odebrałem pani posty ostanie możliwe że

Szanowny Panie;

Ja nie mam żadnych fobii / uprzedzeń / do GW. Pan mnie źle zrozumiał ,
bo Pan nie chciał mnie zrozumieć. Obawiam się, że Pan nie przeczytał
mojej pierwszej wypowiedzi napisanej w oparciu o informację PAP.
Ktoś biorący udział w dyskusji zarzucił mi, że wypaczyłam tekst, ktoś
inny, że mylą mi się nazwiska osób związanych z kierownictwem
organizacji osob niepełnosprawnych. Więc podałam nazwiska, stanowiska
osobiście mi znanych w większości ludzi z kierownictwa organizacji
związanych z ON. Wtedy osoby te zamilkły.
GW jest dziennikiem polskojęzycznym, finansowanym przez wielki
międzynarodowy kapitał, którego nie interesują losy 15 milionów
ludzi biednych, niepełnosprawnych. Informacja była tylko kiepskim
kwiatkiem do kożucha.
Przytoczę tylko pierwsze zdanie z artykułu Pani Agaty Nowakowskiej.

>Rząd właśnie obciął dotację do PFRON o blisko 0,5 mld zł, a sam
>Fundusz chce wkrótce likwidować.
/ po jakie licho *właśnie*/ a może *tyż właśnie* kabaret OTTO
Artukuł Pani Nowakowskiej jest tylko ogólnikową informacją. Tyle
i aż tylko tyle. Realia związane z likwidacja PeFRoNu, są o wiele
głębsze niż to widzi Pani Agata Nowakowska.

J.

Postscriptum

Proszę wybaczyć, że ośmielę się przytoczyć bardzo znane francuskie
powiedzenie, które pasuje do GW jak ulał:

Le nes de Cléopatre s'il eűt été plus court, toute la face de la terre
aurait changé.

24. Data: 2005-12-17 12:39:58

Temat: Re: Likwidacja PFRON-u
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik dianaza <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:dnkp9v$kq6$...@n...news.tpi.pl...

> Wyborczej

37.html

> Szanowna Pani Bogusława;
>
> Bardzo dziękuję za przekazanie na grupę tekstu związanego
> z likwidacją PFRON. / GW/

Bardzo prosze!

> Problem w tym, ze Gazeta Wyborcza nie jest wykładnią prawa, ani nie
> reprezentuje rządu, choć nie jest tajemnicą, że GW robi więcej niż
> wszystko

Ale ja nie mam zadnego problemu, bowiem ten go ma co sobie stwarza...
Podalam tylko link do strony....

Bogusława

25. Data: 2005-12-17 13:18:46

Temat: Re: Odp: Odp: Likwidacja PFRON-u
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-17 12:41,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , jagna
napisał(a):

> Szanowny Panie;
>
> Ja nie mam żadnych fobii / uprzedzeń / do GW. Pan mnie źle zrozumiał ,
> bo Pan nie chciał mnie zrozumieć. Obawiam się, że Pan nie przeczytał

Dzień Dobry Pani
Przeczytałem i to uważnie jak może pani zauważyła nie odniosłem się do
merytorycznej części postu Bo nie było się do czego odnosić. Tylko do
wycieczki osobistej tonu agresji. Jako że nie podobają mi się agresywne
zachowania w dyskusji i tyle. A za takie można było uznać zakończenie
listu do którego pierwotnie się odniosłem.

Myślę że to przez kogo finansowana jest gazeta nie ma znaczenia. Żyjemy
w czasach globalizacji oczywiście może się to nie podobać. Mnie
osobiście się nie podoba choć dostrzegam zalety globalizmu. Globalizm
jest jednak obiektywnym faktem a z faktami się nie dyskutuje :)
przyjmuje się je bądź nie przyjmuje.

Zarzuca pani ogólnikowość artykułu. Cóż wydaje mi się że autor ma prawo
do takiej formy jaka wydaje mu się najwłaściwsza nic nie stoi na
przeszkodzie żeby Pani napisała artykuł na ten temat bardziej
pogłębiony jeżeli ten się pani nie podoba i wysłała do Gazety być może
się spodoba.

Ad postscriptum. Przyzwyczaiłem się już do pani popisów
lingwistycznych. Muszę panią jednak rozczarować nie robią na mnie
wrażenia. Przykre to może ale prawdziwe

Pozdrawiam i życzę miłej soboty i niedzieli

Piotr

26. Data: 2005-12-17 13:35:45

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 17-grudnia-2005 o godzinie 14:18:46 Piotr M :) napisał/a

> Ad postscriptum. Przyzwyczaiłem się już do pani popisów
>lingwistycznych. Muszę panią jednak rozczarować nie robią na mnie
>wrażenia. Przykre to może ale prawdziwe

Szczególnie, że popisy są dość żałosne, bo z błędami.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

27. Data: 2005-12-17 15:58:01

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

najmniej szkodliwych -

>Tak odebrałem pani posty ostanie możliwe że

Proszę mi wyłuszczyć w czym rzecz, bo nie rozumię.
W świetle wypowiedzi hydraulika tej grupy,sieciowego, proszę obejrzeć
swój tekst i odmówić paciorek, a potem siusiu i spać

Ukłony.

J.

28. Data: 2005-12-17 18:30:25

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-17 16:58,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , jagna
napisał(a):

> [...]
> W świetle wypowiedzi hydraulika tej grupy,sieciowego, proszę obejrzeć
> swój tekst i odmówić paciorek, a potem siusiu i spać

Witam
Tylko co mam pani wytłumaczyć to dlaczego uważam pani tekst pod linkiem
pani Bogusławy za agresywny czy to że nie robią na mnie wrażenia pani
popisy lingwistyczne.?

Na koncu pani listu zupełnie niepotrzebny sarkazm. No cóż skoro to
panią bawi tudzież jest jej potrzebne do życia proszę bardzo. Tyle że ja
już dawno przestałem się przejmować tym co wypisuje się w poczcie
elektronicznej na mój temat więc ten sarkazm nie odniósł zamierzonego celu.

Dla pani informacji wszystkie wymienione czynności wykonuje jedne z
powodu przekonań religijnych inne z powodu czystej biologii :-)

Potrzeby i sentyment
Program Anny Dymej w TVP.
Normalnie czyli jak?
PRZEPIĘKNE FILMY HDTV na DVD - WYSYŁKA GRATIS!
PRZEPIĘKNE FILMY HDTV na DVD - WYSYŁKA GRATIS!