Re: Odp: Odp: Mam!! Szyłam!!

From: " ania" <a...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Odp: Odp: Mam!! Szyłam!!
Date: Fri, 18 Apr 2003 19:48:24 +0000 (UTC)

Kianit / D.C. <r...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik ania <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b7oci6$hu9$...@i...gazeta.pl...

> marzenie
> mi
> najmniej
>
> :))) moja mama wręcz mi odradzała "po co ci, i tak nie będziesz używać,
> ja wiem, bo szyję od x-dziestu lat..." ;o) Na razie się uczę, ale oczami
> wyobraźni widzę te kilometry nici w wymyślnych splotach... ;)

Ja swojej nawet nic nie mówiłam i nie radziłam się-;))

> płachty o
> kolor
>
> :) a na jakim ustawieniu pikujesz? długim czy krótkim ściegiem? Teraz
> będę Was zasypywać pytaniami "a co a a jak a po co" ;)
> 2 m... wow... pochwal się fotką :)
Fotką nie mam się jak pochwalić. A opisowo to córcia wymyśliła sobie
szachownicę niebiesko - różową (tapeta w takie cieniowane paski)z żółtymi i
granatowymi aplikacjami w kształcie serduszek (tylko cztery czy pięć) .Ona ma
8 lat - wiek pastelowo-słodki.

> tego co
>
> Kiedy już się odważę ;o) nie omieszkam :) Na pewno bedzie to przydatne
> do wyszywania drobnych duperelek typu anagramy na rzeczach dzieci,
> workach na kapcie itp, czyli na rzeczach często i brutalnie traktowanych
> np. praniem, gdzie ręczny haft mógłby się dosyć szybko "sfatygować".
> Pozdrawiam, Kianit w szale nożyczkowym :)

Pikowałam ściegiem prostym do grubych materiałów długości chyba 3, a brzeg
podwijałam zygzakiem elastycznym (taki śmieszny przerywany).

Miłego szycia pozdrawiam Ania .Jak coś zrobisz pochwal się.

Jeśli chcesz do mnie pisać na priv to na a...@g...pl