Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Czy ktos ma konto w tym banku??

From: "puchaty" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Czy ktos ma konto w tym banku??
Date: Thu, 22 May 2003 21:48:23 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@62.181.161.66

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3ECCEF54.5B6D8F75@poczta.onet.pl...

> Dobrze powiedziales- w cywilizowanym...

Nie było mowy o poziomie rozwoju cywilizacji a raczej o uczciwości.
Natomiast w dzisiejszych czasach posiadanie dużej gotówki
przy sobie jest po prostu niebezpieczne. Wcale nie musi znaczyć, że ktoś
jest bandziorem lub malwersarzem.

> Nie wiem jak to wyglada przy wiekszych zakupach w tej chwili ale
> zdarzenie sprzed paru lat, które mi mocno utkwilo w pamieci:
> -sklep ze meblami, próba kupna czegos i ... albo u nich na kredyt albo
> za gotówke. Jakos na przelew nie byli sklonni sie zgodzic.

Dzisiaj się zgadzają. Pod warunkiem, że odbierzesz towar gdy będą
mieli potwierdzenie ze swojego banku, że pieniądze są na koncie.

puchaty