Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki

Data: 2007-01-21 21:53:30
Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: "D. Chryzostomos (115 - 40 p.n.e.)" <p...@h...pl>

Dnia 21 Jan 2007 13:47:51 -0800, Hanka napisał(a):

> A dziwisz się??
> Rozrzucasz swoje zapytania i tematy po wszystkich
> grupach niczym szklane kulki, które to kulki toczą
> się i w postępie geometrycznym pobudzają inne kulki
> do toczenia się, a gdyby chcieć to wszystko ogarnąć,
> to informuję tylko, że za chwilę objętość wszystkich
> kulek będzie równa pojemności Oceanu Atlantyckiego
> na przykład.
>
> Co do ufności zaś - ufny to bywa pies wobec swego
> Pana lub Pani, i to w dodatku tylko takich, którzy go
> nigdy nie zawiedli.
>
> Ufny wobec nieznanych Ci ludzi - odważny Pan jest,
> [...]

Raczej głupi, już mi wielokrotnie to tłumaczono.
I ja się w sumie z tym zgadzam...

> Więc nie opowiadaj bajek, noc się dopiero zaczyna.
> Do roboty;)

Dobranoc, siostra

> A sztuczna inteligencja?

Jeśli prawdziwa inteligencja, to już nie sztuczna, tak ?
Kto wie, kto wie..., pewnie powstanie natychmiast,
jak tylko się dowiemy, na czym to właściwie polega, tak ?

> Hanka
> :)

jazdamazda
--
" Duch ludzki jest wyrazem boskości,
rozum najwyższy uzmysławia się w człowieku..."
Dion Chryzostomos (115-40 p.n.e.)