test IQ dla początkujących ogrodników

11. Data: 2003-10-22 12:36:27

Temat: Re: Odp: Odp: test IQ dla początkujących ogrodników
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):
> nigdy > > nie mozna zmierzyc:):):)

> Oj! z tej obrony testu widze, że brałeś udział i... chyba jestes zadowolony
> z wyniku :-))

Wręcz przeciwnie, nic przedtem nie trenowałem i dlatego poszło kiepsko.
:-(

> No to nie bądź kokiet i pochwal się ile Ci wyszło! :-)

Powiem jak ty powiesz.
:-)

Pozdrawiam Jerzy

12. Data: 2003-10-22 15:20:19

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" napisał > Wręcz przeciwnie, nic przedtem nie
trenowałem i dlatego poszło kiepsko.
> Powiem jak ty powiesz.

Według psychologów to normalne zachowanie! Jeśli poszlo dobrze - pochwalę
się, jeśli źle nie muszę ujawniać wyników :-)
Pozdr. Jurek

13. Data: 2003-10-23 03:02:30

Temat: Re: Odp: test IQ dla początkujących ogrodników
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> wrote in message

> Nie zgadzam się z Tobą Michale. Nie wszystko jest głupie.
> Sam zobacz na stronie Mensy. Poprzeczkę można podnosić stopniowo.
> A to już rozwija. I pamietaj, że ćwiczenie czyni ... no właśnie.
> Czy studentom nie każesz ćwiczyć się w rozwiązywaniu zadań?

Ale zadan, a nie takich glupstw jak na stronie Gazety.
Nie wiem, co jest na stronie Mensy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2003-10-23 09:03:11

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Według psychologów to normalne zachowanie! Jeśli poszlo dobrze - pochwalę
> się, jeśli źle nie muszę ujawniać wyników :-)

No i widzisz, to nie tak, to co dla jednych oznacza dobrze innych nie zadowala.
Miał racje Michał mówiąc, ze wystarczy poćwiczyc a bedzie lepiej.
Większość tych testów na tym polega. Dlatego ktoś kto podobne rozwiązywał
wie przynajmniej co go czeka.
Ja nie wiedziałem i wcześniej nie rozwiązywałem, znaczy się w TV.
Formuła telewizyjna była zwykłym widowiskiem na pokaz.
Wystarczyło popatrzeć kto zdobył 2-gie miejsce. Ich to bardzo cieszyło a mnie
smuci i martwi bo obawiam się, że to byli wszyscy, którzy są na stanie.
Myślę, że ktoś ich znowu skrzywdził. Chcąc niechcąc.
Taka formuła testu mnie osobiscie nie odpowiada.
A test dopiero zrobiłem to jak Janusz podał link.
Jeśli Ty uzyskałeś IQ 131 i cię to cieszy to dobrze.
A nie jestem zadowolony, bo uważam, że mogłem to zrobic jeszcze lepiej.
Dlaczego? Ano dlatego, że wiem (zdałem sobie sprawę) w których miejscach się
pomyliłem i wiem gdzie strzelałem bo obrazki były tak małe, że nie sposób było
dostrzec
w nich różnic. To tyle.
:-(
Pozdr. Jerzy

15. Data: 2003-10-23 09:38:41

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:
> [...]
> pomyliłem i wiem gdzie strzelałem bo obrazki były tak małe, że nie sposób było

Nie ma się czym martwić. Ostatnio wśród naukowców przeważa teoria, że
dla osiągnięcia sukcesu życiowego równie ważna(jeśli nie ważniejsza) od
"zwykłej" inteligencji jest tzw. inteligencja emocjonalna. Mam tego
dobry przykład na parze znajomych. On bardzo inteligenty inżynier, ona
skończyła szkołę średnią. Tym czasem większe sukcesy zawodowe i
towarzyskie odnosi ona.

Pozdrawiam
Bea

16. Data: 2003-10-23 10:14:29

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> napisał(a):
[...]
[...]

> Nie ma się czym martwić.
[...]

Niezadowolenie, nie oznacza, że się tym martwię.
;-)))
pozdr. Jerzy
PS
"Wyzbądź się siebie i działaj zgodnie ze swoim ja"

17. Data: 2003-10-23 10:21:26

Temat: Odp: Odp: Odp: test IQ dla początkujących ogrodników
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> On bardzo inteligenty inżynier, ona > skończyła szkołę średnią. Tym
czasem większe sukcesy zawodowe i > towarzyskie odnosi ona.

Bo urodziwa jest nadzwyczajnie?
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2003-10-23 10:29:36

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2003-10-23 10:34:23

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
>
> czasem większe sukcesy zawodowe i > towarzyskie odnosi ona.
>
> Bo urodziwa jest nadzwyczajnie?

Nie. Przeciętna. A nawet według współczesnych standardów mniej niż
przeciętna, bo kształty trochę rubensowskie. Ale bardzo sympatyczna. I
umie współpracować z ludźmi. Co na kierowniczym stanowisku bardzo się
jej przydaje.

Pozdrawiam
Bea

P.S. Poprzedni list przez pomyłkę mi się wysłało. Przepraszam.

20. Data: 2003-10-23 11:10:28

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Nie. Przeciętna. A nawet według współczesnych standardów

gazetowych??

> przeciętna, bo kształty trochę rubensowskie. Ale bardzo sympatyczna. I >
umie współpracować z ludźmi.

I już rozumiem co znaczy inteligencja emocjonalna :-)))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

dynia- a właściwie marynata
Różaneczniki.