Re: Odp: Odp: do

1. Data: 2000-01-16 10:34:32

Temat: Re: Odp: Odp: do
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie/Pani paula

znow pachnie tandeta.
Prosze nie kontynuowac .

paula wrote:

> Ciesze sie "expert" ze Lem cie nieco dowartosciowal.
Czemu ktos sie ma z tego powodu cieszyc ?

Byc moze dzieki temu
> nie wyjdziesz pewnego razu na ulice zeby kogos pobic lub zgwalcic.

Panie/Pani paulo
jezeli ma Pan/Pani zainteresowania gwaltami, to chyba to nie ta lista.
Prosze sie leczyc na liscie medycyna. Tam sa specjalisci.

Mam
> nadzieje ze poswiecajac ci chwile czasu takze mam w tym swoj skromny wklad.

Pani/Pana paulo wklad nie wiem jaki w co jest, bo czytac tego nie
sposob.

Prosze zebys to docenil/a

bo to naprawde sztuka spierac sie z twoim belkotem.