jelito grube, usunięcie polipa

1. Data: 2004-04-10 02:56:39

Temat: Re: Odp: Odp: jelito grube, usunięcie polipa
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmm... Ciekawe w jaki sposob dziedziczy sie choroby genetyczne...
> Ciekawe dlaczego kobieta ktorej matka i siostra zachorowaly na zlosliwego
> guza piersi ma bardzo powazne powody by obawiac sie tej choroby...

Bo zapewne ma te same nawyki, które spowodowały raka u matki i siostry.
Przyczyn raka jest wiele i może to być także kwestia psychiki. Lekarzowi
najprościej zagonić do badań kontrolnych całą rodzinę nieszczęśnika, który
dostał raka. A tak na marginesie, to ryzyko powstania raka piersi jest o
wzmagane przez napromieniowanie podczas badań mammograficznych. Dlatego
jeśli kobiety z tej rodziny z powodu zaliczenia do grupy ryzyka, będą
odpowiednio długo wykonywały mammogram, to w końcu na pewno tego raka
dostaną. Wtedy lekarz stwierdzi, że bardzo dobrze, że się badały, bo wykryto
raka na czas, a tak naprawdę to byłyby zdrowe gdyby sobie nie zaprzątały tym
głowy.

> Przypuszczam ze w tym twierdzeniu nie spotkasz zbyt wielkiego poparcia ;)

Gdyby mi zależało na poparciu tobym pisał o zaletach jedzenia czekolady :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

2. Data: 2004-04-10 08:28:55

Temat: Re: jelito grube, usunięcie polipa
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Niezwykle Szanowny Trapezie, czy mógłbyś rozwinąć temat?

To ja się pytałem, więc nie mam czego rozwijać. Jeśli ktoś twierdzi, że coś
takiego się dziedziczy, to niech napisze coś rozsądnego na ten temat. Ja
twierdzę, że to nie chodzi o genetykę, ale o obyczaja zywieniowe kopiowane
po rodzicach, które powodują odkładanie się zanieczyszczeń i powstawanie
polipów.

3. Data: 2004-04-10 10:25:55

Temat: jelito grube, usunięcie polipa
Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mojemu tacie usunięto wczoraj polipa na jelicie grubym
moja prośba
proszę o wskazuwki jaką dietę ma on stosować, ponieważ lekarz nie rozmawiał
z nim po zabiegu , gdyż wezwano go do następnego zabiegu.
proszę o poradę

Marysia

4. Data: 2004-04-11 06:27:34

Temat: Odp: jelito grube, usunięcie polipa
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik >>Darko<< <z...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> mojemu tacie usunięto wczoraj polipa na jelicie grubym
> moja prośba
> proszę o wskazuwki jaką dietę ma on stosować, ponieważ lekarz nie
rozmawiał

Ja bym proponował głodówkę (tylko woda) przynajmniej przez tydzień. Skoro
Twojemu tacie wyrósł polip na jelicie, to ma w organiźmie wystarczająco dużo
ciał obcych które można wykorzystać do zasilenia organizmu, a brak jedzenia
z zewnątrz umożliwi prawidłową regenerację układu trawiennego.

5. Data: 2004-04-11 11:32:30

Temat: Re: Odp: jelito grube, usunięcie polipa
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 11 Apr 2004 08:27:34 +0200, na pl.sci.medycyna, Trapez napisał(a):

> Skoro Twojemu tacie wyrósł polip na jelicie, to ma w organiźmie wystarczająco dużo
> ciał obcych które można wykorzystać do zasilenia organizmu,

To ma jakis zwiazek?
Z tego co wiem to polipy u mezczyzn sa bardzo czesto dziedziczne?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2004-04-11 12:29:55

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-04-12 14:37:47

Temat: Odp: Odp: jelito grube, usunięcie polipa
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik La Luna <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> To ma jakis zwiazek?
> Z tego co wiem to polipy u mezczyzn sa bardzo czesto dziedziczne?

Ciekawe w jaki sposób można odziedziczyć polip, czyli obce ciało, które
wyrasta w człowieku? Jedyną przyczyną są złe nawyki żywieniowe i te są
dziedziczone często po rodzicach, ale z genetyką ma to niewiele wspólnego.

8. Data: 2004-04-12 15:39:04

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-04-13 07:14:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe w jaki sposób można odziedziczyć polip, czyli obce ciało, które
> wyrasta w człowieku?

Niezwykle Szanowny Trapezie, czy mógłbyś rozwinąć temat?

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

Bialy nalot na jezyku + katar
czeste oslabienia
Czy ktos z was zazywa(l) lek "AURORIX"?
Grupy krwi