czeste oslabienia

1. Data: 2004-04-10 00:11:23

Temat: czeste oslabienia
Od: "brkorab" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czesto miewam oslabienia, nagle nie wiadomo skad zaczyna mi sie robic slabo,
kreci sie w glowie i konczy sie to albo wezwaniem karetki, albo
kilkugodzinna przerwa w normalnym funkcjonowaniu, miewam niskie cisnienie,
zdarzylo sie nawet 70/40, ale zazwyczaj 90-100/60-70 wiec nie takie zle,
lezalam na kardiologii tam wykluczono przyczyne omdlen, co dalej? jak ide do
lekarza mimo iz nie biore zwolnien lekarskich czuje sie jakbym byla
symulantka, jakie badania powinnam zrobic aby dowiedziec sie od czego te
omdlenia i zaczac to leczyc, doskwiera mi to okropnie, zdarza sie kilka razy
w tygodniu:(( prosze o rady
pozdrawiam
korabik

2. Data: 2004-04-10 19:53:21

Temat: Re: czeste oslabienia
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

brkorab ( b...@p...onet.pl ) napisał:
> Witam,
> czesto miewam oslabienia, nagle nie wiadomo skad zaczyna mi sie robic
> slabo, kreci sie w glowie

Może będą pomocne tabletki z żelazem?(w moim przypadku są skuteczne-stawiają
na nogi)
Może przyczyną jest nerwica?

Iwona

3. Data: 2004-04-10 21:08:52

Od: "brkorab" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może przyczyną jest nerwica?

nerwica? a jaki lekarz ma to stwierdzic? Nie uwazam zebym miala nerwice,
denerwuje sie jak kazdy inny (tak mi sie wydaje) ale podsune ten temat
interniscie:))
korabik

4. Data: 2004-04-11 10:04:20

Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nerwica? a jaki lekarz ma to stwierdzic? Nie uwazam zebym miala nerwice,
> denerwuje sie jak kazdy inny (tak mi sie wydaje) ale podsune ten temat
> interniscie:))
> korabik

nerwice - psychiatra/neurolog
Pozdrawiam