Re: Odp: Odp: marycha

Data: 2000-05-05 19:35:53
Temat: Re: Odp: Odp: marycha
Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu>

paranoid wrote:

> expert napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...
>
> zalezy gdzie. Jest pare stanow, w ktorych dozwolone jest
> tzw. uzycie do celow medycznych (na recepte). M.in. w Kalifornii,
> Oregonie i kilku innych (nie chce sklamac, a nie mam akurat
> tego wykazu).

Na pewno Arizona, nie jestem pewien co do Oregon.
Te prawa, weszly w zycie stosunkowo niedawno i budza
dosc spore kontrowersje i sa przedmiotem wielu dowcipow.

Kanabinoidy moga byc bardzo uzyteczne przy leczeniu
niektorych chorob. Jednak palenie trawy napewno nie
jest zbyt skutecznym sposobem dostarczania tych zwiazkow
do organizmu. Ale jesli to komus zmniejsza bol, czy pomaga
w inny sposob, to niech stosuje...

A tu w niedziele nawet piwa nie mozna kupic.
Nawet w restauracji :-(
No na szczescie dzis piatek.

Mariusz