nie moge sie zdecydować - pomóżcie

1. Data: 2003-08-09 06:39:53

Temat: nie moge sie zdecydować - pomóżcie
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nadal poszukuje kremu z tym, że tym razem wiem o co mi chodzi. Poszukuje
kremu zwykłego, mocno nawilżającego do cery mieszanej a więc najlepiej bez
tluszczowego. NIe ma zwezac porow, nie ma miec kwasow, ma byc zwykly
nawilzajacy. Pani w aptece polecila mi matujaco - nawilzajacy krem firmy
Genic oraz Avene hydro cos tam. Ponieważ ma byc na dzien dobrze by bylo
gdyby mial filtry UV.
I jeszcze jedno pytanko do was. Jesli uzywacie kremow na dzien przy cerze
nie sprawiajacej klopotu zazwyczaj, mieszanej, to czy dodatkowo uzywacie
jakiegos kremu na noc specjalnego? Nie za duzo tego naraz? Pomozcie.

Izis_

1. Data: 2003-08-09 07:03:28

Temat: Re: nie moge sie zdecydować - pomóżcie
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tluszczowego. NIe ma zwezac porow, nie ma miec kwasow, ma byc zwykly
> nawilzajacy. Pani w aptece polecila mi matujaco - nawilzajacy krem firmy

-----------------> CHODZI O GALENIC (sorki)

Izis_

1. Data: 2003-08-09 07:07:33

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybierz Iwostin krem intensywnie nawilzajacy z faktorem UV. Cena ponizej 30
zl (ja kupilam za 26.50) a jakosc spokojnie porownywalna z Vichy. Bardzo
dobry krem, zawiera wode termalna, nietlusty, swietnie nawilza, dobrze sie
wchlania i nie powoduje
reakcji alergicznych, bezzapachowy. Mysle, ze bedzie idealny dla Ciebie -
dla mnie jest, a tez mam cere mieszana, w dodatku ze sklonnoscia do
podraznien. Mam 25 lat.
A co do kremu na noc - ja osobiscie uzywam innego kremu na dzien (Iwostin,
Nivea D'Energie lub ostatnio rowniez Hydrofirming Avonu) a innego na noc
(Hydrofirming na noc Avonu). Takie kremy maja rozne funkcje. Ten na dzien ma
byc bardziej chroniacy przed negatywnymi czynnikami ze srodowiska, a na noc
regenerujaco-odzywczy.

1. Data: 2003-08-09 16:40:38

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

ja polecam krem Clean&Clear podwójnie nawilzajacy (w takiej stojacej tubce
rozowo-fioletowej). Maksymalnie nawilzajacy krem!!! Jakbys wklepywala w
twarz wode! Tzn konsystencja kremu jest jak najbradziej oki tylko takie
fajne wrazenie sprawia.
Jest chyba nei za drogi (chyba 15-20zl)
Myśle że powinnas byc zadowolona:)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-08-09 16:46:48

Temat: Odp: nie moge sie zdecydować - pomóżcie
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izis_ <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bh250b$d63$...@a...news.tpi.pl...

> I jeszcze jedno pytanko do was. Jesli uzywacie kremow na dzien przy cerze
> nie sprawiajacej klopotu zazwyczaj, mieszanej, to czy dodatkowo uzywacie
> jakiegos kremu na noc specjalnego? Nie za duzo tego naraz? Pomozcie.

Ja mam mieszana, 23 lata i na noc nie uzywam zadnego kremu.

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-08-09 17:35:48

Temat: Re: Odp: nie moge sie zdecydować - pomóżcie
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PrawdziwaWiedzmaF. wrote:

> Ja mam mieszana, 23 lata i na noc nie uzywam zadnego kremu.

a czego uzywasz?

xx.

1. Data: 2003-08-09 18:03:40

Temat: Odp: Odp: nie moge sie zdecydować - pomóżcie
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anek <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

> a czego uzywasz?

Na dzien garnier "Czysta skora" (matujacy), a na noc nie uzywam zadnego
kremu.

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-08-09 18:05:53

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na dzien garnier "Czysta skora" (matujacy), a na noc nie uzywam zadnego
> kremu.

To chyba juz powinnas zaczac uzywac :)
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-08-09 18:29:39

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasia <j...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bh3d62$dh5$...@n...onet.pl...

> To chyba juz powinnas zaczac uzywac :)

Mowisz? A ja tak nie lubie sie niczym samrowac na noc. Poza tym jak
posmaruje sie kremem innym niz matujacy to blyszcze sie przeokropnie.
Polecasz cos?

--
Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-08-09 19:40:50

Temat: Re: Odp: Odp: nie moge sie zdecydować - pomóżcie
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PrawdziwaWiedzmaF. wrote:

> Mowisz? A ja tak nie lubie sie niczym samrowac na noc. Poza tym jak
> posmaruje sie kremem innym niz matujacy to blyszcze sie przeokropnie.
> Polecasz cos?

tez uwazam, ze powinnas uzywac kremu na noc, i jeszcze czegos z filtrem
na dzien. nie wiem, dlaczego blyszczenie mialoby przeszkadzac, kiedy
kladziesz sie do lozka.

jesli moge cos poradzic - dla mieszanej cery niezly bylby jakis krem z
kwasami. jaki - to juz twoj wybor. apteczne (lysanel, effaklar) sa
raczej mocniejsze od drogeryjnych (neutrogena, clinique, el).

a czego uzywasz pod oczy?

xx.

Blizna?
Polecam artykul (a wlasciwie fragment)
Pytanie o Avon
Linki do stron o produktach kosm.
W sprawie toniku i wody termalnej - prosba :-)